استوری جالب بشار رسن درباره اتفاقات اخیر در کربلا +عکس


استوری جالب بشار رسن درباره اتفاقات اخیر در کربلا +عکس

بشار رسن در واکنش به اتفاقات دیدار دیشب ورزشگاه کربلا متنی را منتشر کرد.

استوری جالب بشار رسن درباره اتفاقات اخیر در کربلا +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن بنیان بازیکن فوتبال عراقی و عضو باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال عراق است. بشار رسن درباره حوادث جنجالی مسابقه الزورا و ذوب آهن که شب گذشته بود، استوری جدیدی منتشر کرد.

این بازیکن با اظهار امیدواری خواهان آن است که اتفاقات شب گذشته بازی بین دو تیم فوتبال ایرانی و عراقی موجب فتنه انگیزی نشود. در ادامه متن استوری بشار رسن را مشاهده می‌کنید:

" دوستان من، می خواهم در مورد مسابقه الزورا و ذوب آهن صحبت کنم. من در ایران دو سال است زندگی می کنم و فقط خوبی، محبت و علاقه و موقعیت های فراموش نشدنی می بینم. حمله به بازیکنان ذوب آهن قابل قبول نیست ولی قبول کنید حرکت غیر ورزشی بازیکن ذوب آهن سبب شد تا 4، 5 نفر تحریک شوند و این چند نفر نه نماینده الزورا و نه نماینده ملت عراق هستند. من بازیکن تیم بزرگ پرسپولیس اگر این حرکت را در تبریز انجام داده و کفش هایم را پرتاب می کردم سمت تماشاگران محترم تبریزی یا در اصفهان و جلوی تیم سپاهان و یا حتی در تهران برابر استقلال این کار را می کردم به نظر شما چه اتفاقی می افتاد؟ در ضمن آنها نوجوان هستند به سن بلوغ نرسیدند و بخاطر 3یا4 نفر نمیشود روی یک ملت چند میلیونی قضاوت کرد امیدوارم همه چیز را مثبت ببینیم و همه کدورتها را بزاریم کنار،ملت عراق و همه شهرها و به ویژه کربلا میلیونها ایرانی را در هرسال و به خصوص اربعین امام حسین و مناسبتهای دیگر با عشق و محبت و خدمت به بازدید کنندگانه و زائران اهل بیت می‌کند، من امیدوارم که به خاطر فوتبال فتنه انگیزی بین دو ملت ایجاد نشود.فوتبال ملتها را منحد میکند نه تفرقه...اینجانب از طرف جامعه ورزشی عراق از تمام عزیزان عذرخواهی میکنم بابت اتفاقات اخیر....بشار رسن

استوری جالب بشار رسن درباره اتفاقات اخیر در کربلا +عکس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معجزه 3 روغن طبیعی برای رشد مو