اعزام 23 مبلغ به طرح «ضیافت الهی» در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد


اعزام 23 مبلغ به طرح «ضیافت الهی» در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

جنتی پور با اشاره به اینکه این طرح در 18 بقعه متبرکه شاخص استان که ظرفیت لازم را دارند برگزار می شود، اظهار داشت: 23 مبلغ اعزامی در این طرح فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خود را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست مبلغین اعزامی طرح «ضیافت الهی» با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (15 اردیبهشت) در یاسوج برگزار شد.

سیدنورالله جنتی پور در این نشست، گفت: یکی از برنامه های این ایام سازمان اوقاف و امور خیریه که در بقاع متبرکه شاخص دارای ظرفیت جمعیتی برگزار می شود، طرح «ضیافت الهی» است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این طرح در 18 بقعه متبرکه شاخص استان که ظرفیت لازم را دارند برگزار می شود، اظهار داشت: 23 مبلغ اعزامی در این طرح فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خود را انجام می دهند.

وی ضمن تاکید بر اینکه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه دوره های تخصصی لازم را در همه زمینه ها گذرانده اند، اضافه کرد: از این تعداد مبلغ متخصص، یک نفر در زندان مرکزی یاسوج و یک نفر نیز در زندان دهدشت فعالیت خواهند کرد.

جنتی پور با اشاره به اینکه شهرستان بهمئی یکی از شهرهای پایلوت فرهنگی برای سازمان است، یادآور شد: این تعداد سهمیه مبلغ اعزامی به دلیل این موضوع است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه های مختلف ویژه ماه رمضان در مکان های شهری سخن به میان آورد و ادامه داد: کرسی تفسیر قرآن در مرکز استان با حضور آیت الله ابراهیمی از اساتید حوزه علمیه قم برگزار می شود.

وی در ادامه فعالیت های مبلغین اعزامی به استان های سیل زده را ستود و گفت: در مدت زمانی که تعدادی از شهرهای کشور درگیر سیل بودند، مبلغین این استان همگام با مبلغین دیگر استان ها به صورت جهادی بین مردم این مناطق حضور پیدا کردند.

جنتی پور خدمات رسانی این قشر از افراد جامعه را ارزشمند دانست و گفت: حضور جمعی و جهادی مبلغین در مناطق سیل زده نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری