آنچه باید درباره شیدینگ ابرو و نحوه انجام آن بدانید


آنچه باید درباره شیدینگ ابرو و نحوه انجام آن بدانید

شیدینگ ابرو از جدید ترین سبک های آرایش و زیبایی است که ظاهری طبیعی و زیبایی به ابرو می بخشد این روش به وسیله دستگاه های مخصوص به نام میکروپیگمنتیشن انجام می شود این روش یکی از مدرن ترین روش های در حال حاضر است و همچنین روشی مطمئن تر و بهداشتی تر نسبت به تتو است که انجام آن باید بدست افراد مجرب و حرفه ای صورت گیرد. این روشی بهترین روشی است که...

شیدینگ ابرو از جدید ترین سبک های آرایش و زیبایی است که ظاهری طبیعی و زیبایی به ابرو می بخشد این روش به وسیله دستگاه های مخصوص به نام میکروپیگمنتیشن انجام می شود این روش یکی از مدرن ترین روش های در حال حاضر است و همچنین روشی مطمئن تر و بهداشتی تر نسبت به تتو است که انجام آن باید بدست افراد مجرب و حرفه ای صورت گیرد.

آنچه باید درباره شیدینگ ابرو و نحوه انجام آن بدانید

این روشی بهترین روشی است که بدون درد و خونریزی فراوان صورت می گیرد نحوه انجام شدینگ ابرو به وسیله میکروپیگمنتیش با تزریق رندانه در عمق مناسب ابرو صورت می گیرد، شیدینگ ابرو یعنی اضافه کردن یک لایه پودری بر زیر ابرو است که یک ظاهری بسیار زیبا به ابرو ها می بخشد این عمل نسبت به تتو ابرو بسیار طبیعی تر و زیبا تر است.

شیدینگ معمولا به این صورت است که از پایه ابرو تا میانه های ابرو به صورت یک دست پر می شود. بعد از اتمام عملیات در روز های اول شاید ابرو ها تیره به نظر بیاید اما به مرور زمان رنگ طبیعی خود را بدست می آورد.

آنچه باید درباره شیدینگ ابرو و نحوه انجام آن بدانید

نحوه انجام شیدینگ ابرو

ابتدا پوست ابرو را از هر گونه مواد آرایشی پاک و ضد عفونی کنید سپس یک لایه نازک از مواد بی حسی روی ابرو ها می گذاریم و روی ان را می پوشانیم. با مداد به صورت دقیق ابرو را کادر می گیریم تا از کشیدن خطوط اضافی جلو گیری کنیم. سپس نقاطی که خالی تر هستند را هم مشخص کنید تا بفهمید کدام قسمت نیاز به شیدینگ بیشتر دارد. در عمل شیدینگ ابرو سعی کنید از انتهای ابرو شروع به کار کنید و به سمت تاج بروید و زمانی که به تاج ابرو رسیدید سعی کنید قوی تر کار کنید که اگر ابرو دچار ریزش شد ظاهری بد به خود نگیرد. اینکه زاویه دید و تحت کنترل بودن ابرو و طرز قرار گرفتن دست شما چگونه باشد نکاتی بسیار مهم هستند که باید آن ها را رعایت کنید.

آنچه باید درباره شیدینگ ابرو و نحوه انجام آن بدانید

شیدینگ معمولا به ۲ روش انجام می شود: یکی از طریق سوزن پاور که به صورت نقطه برای تمام نقاط خالی از مو استفاده می شود و دیگری با سوزن فلت که به صورت پی در پی روی پوست رنگدانه تزریق می کند ،معمولا زمانی از این روش استفاده می شود که بخواهیم داخل ابرو به طور کامل پر شود.

یکی از مزایای این روش نسبت به روش های دیگر این است که خطوط ایجاد شده در روی پوست پخش شده و یک ظاهر کاملا طبیعی را به ابرو های ما می دهد . برای اینکه از نتیجه به دست آمده رضایت داشته باشید سعی کنید به متخصصین این کار مراجعه کنید.

عوارض احتمالی

یکی از بیشترین عوارضی که می تواند در پی داشته باشد احساس خارش است که که باید از خاریدن آن خودداری کنید. از عوارض احتمالی آن حساسیت داشتن ابرو به این فرایند است که باعث سوزش و خارش و التهاب ابرو می شود. که برای درمان آن باید سریعا اقدام کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری