انقلاب تابستانی در بارسلونا ؛ لیست خریدهای بارسا فاش شد + عکس


موندو دپورتیوو، روزنامه ورزشی اول شهر بارسلونا سرمقاله امروز خود را به تغییر و تحولات بزرگ پیش روی بارسا اختصاص داده و از آن به عنوان انقلاب در بارسا یاد کرده است. نوشته انقلاب تابستانی در بارسلونا ؛ لیست خریدهای بارسا فاش شد + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

انقلاب تابستانی در بارسلونا ؛ لیست خریدهای بارسا فاش شد + عکس

تبعات یک شکست مفتضحانه: سه خرید بزرگ در لیست بارسلونا ؛ والورده روی هوا!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۷
انقلاب تابستانی در بارسلونا ؛ لیست خریدهای بارسا فاش شد + عکس

موندو دپورتیوو، روزنامه ورزشی اول شهر بارسلونا سرمقاله امروز خود را به تغییر و تحولات بزرگ پیش روی بارسا اختصاص داده و از آن به عنوان انقلاب در بارسا یاد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

موندو دپورتیوو، روزنامه ورزشی اول شهر بارسلونا در سرمقاله شماره امروز روزنامه، از لزوم تغییر و تحولات عمده در باشگاه بارسا صحبت کرده و از انقلابی همه جانبه در این تیم کاتالان خبر داده است. علاوه بر احتمال جدایی ارنستو والورده از بارسا با وجود اینکه قرارداد او برای فصل آینده هم اعتبار دارد، موندو به تلاشهای چند ماهه باشگاه برای انتقال چندین بازیکن مهم به این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی اشاره می‌کند.

در روز بیست و سوم ژانویه، بارسا بعد از نبردی طولانی با پاری سن ژرمن و منچسترسیتی اعلام کرد فرانکی دی‌یونگ ستاره آژاکس را با قراردادی ۷۵ میلیون یورویی به خدمت گرفته و دی‌یونگ فصل آینده را با پیراهن بارسا آغاز خواهد کرد. بارسا همچنین اعلام کرد در تلاش است هم‌تیمی او، ماتیس دی‌لیخت را هم به کاتالونیا منتقل کند. انتقال دی‌لیخت تصمیمی استراتژیک از سوی مدیریت بارسا است که به دنبال جانشینی برای جرارد پیکه در یک دهه آینده می‌گردد. موندو می‌گوید دی‌لیخت خودش قصد دارد به بارسلونا بیاید و تنظیم قرارداد او هم در مراحل پیشرفته قرار دارد و تنها چیزی که باقی مانده جلب رضایت ایجنت جنجالی او، مینو رایولا است.

دومین انتقال بزرگ برای بارسلونا آنتوان گریزمان خواهد بود. اگر بارسا با خرید این دو ستاره هلندی قصد دارد خط دفاعی و هافبکش را تقویت کند برای خط حمله هم به یک گزینه مهم چشم دوخته: آنتوان گریزمان. بارسا از اینکه فصل گذشته با اینکه با گریزمان به توافق لفظی رسیده بود اما در نهایت او ماندن در اتلتیکو مادرید را انتخاب کرد همچنان ناراحت است.

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسا انتقال لوکا یوویچ ستاره فرانکفورت را هم مد نظر داشت ولی در نهایت با توجه به قیمت یوویچ و اعلام نظر کمیته فنی باشگاه به این نتیجه رسید که او را از فهرست خط زده و روی گریزمان متمرکز شود. موندو می‌گوید قیمت گریزمان به احتمال زیاد چیزی بین ۱۲۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون یورو خواهد بود که بارسا معتقد است برای بازیکنی در حد و اندازه او قیمت مناسبی است.

انقلاب تابستانی در بارسلونا ؛ لیست خریدهای بارسا فاش شد + عکس

اما برای ورود ستاره‌های جدید، برخی ستاره‌های قدیمی باید باشگاه را ترک کنند. دو چهره‌ای که موندو می‌گوید احتمال خروج‌شان بیشتر از سایرین است ایوان راکیتیچ و فیلیپ کوتینیو هستند. باشگاه اینتر به شدت خواهان جذب راکیتیچ است و موندو می‌گوید رئیس باشگاه بارسلونا ، جوزپ ماریا بارتومئو حاضر نشده با درخواست راکیتیچ برای افزایش دستمزدش موافقت کند. دیگر باشگاهی که علاقه خود را به جذب راکیتیچ اعلام کرده پاری سن ژرمن است.

اما موندو می‌گوید کوتینیو، ستاره‌ای که در نوکمپ نتوانسته انتظارات را برآورده کند برای بارسلونا به معضلی دشوار تبدیل شده. کوتینیو در بارسا راحت نیست. او این را با گرفتن گوش‌هایش بعد از گلزنی به منچستریونایتد به وضوح نشان داده است. با توجه به اینکه بازار انگلیس به کوتینیو ابراز علاقه کرده و با توجه به احتمال ورود گریزمان، او به احتمال بسیار زیاد نوکمپ را ترک خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران