دفاع از سرزمین اسلامی؛ هدف تشکیل نیروهای مسلح در مکتب اسلام


 دفاع از سرزمین اسلامی؛ هدف تشکیل نیروهای مسلح در مکتب اسلام

گروه اجتماعی- فرماندهی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر امروز 19 اردیبهشت‌ماه در مراسم پایان دوره آموزشی و جشن سردوشی سربازان پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، گفت: در مکتب اسلام نیروهای مسلح با هدف دفاع از سرزمین اسلامی در راستای بازدارندگی از حملات دشمن است.

 دفاع از سرزمین اسلامی؛ هدف تشکیل نیروهای مسلح در مکتب اسلامبه گزارش ایکنا از مازندران، سرهنگ رحمت‌الله مولا فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، امروز 19 اردیبهشت‌ماه در مراسم پایان دوره آموزشی سربازان پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، اظهار کرد: هر کشوری برای دفاع از تمامیت ارضی و دفاع از استقلال و مرزهای خویش نیاز به نیروی نظامی مقتدر و سربازانی کار آزموده است تا بتوانند با تجاوزات دشمن مقابله کنند.
وی با بیان اینکه، در مکتب اسلام نیروهای مسلح با هدف دفاع از سرزمین اسلامی در راستای بازدارندگی از حملات دشمن است، افزود: نظام خدمت سربازی در جمهوری اسلامی ایران نیز با هدف بهره‌مندی از توان‌مندی‌های جوانان کشور در ایجاد آمادگی‌های دفاعی و نظامی تعریف شده است.
فرماندهی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: خدمت وظیفه عمومی خدمتی واقعا مقدس است که در جنگ و صلح در صف اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد و خانواده‌ها و آحاد جوانان، باید اهمیت آن را درک کنند و با شوق و علاقه به آن بشتابند.
در ادامه این مراسم از سربازان نمونه تجلیل به عمل آمد و در پایان سربازان به رژه نظامی پرداختند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش