عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمان


عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمان

در این بخش بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر 26 ساله کشورمان به همراه عکس های جدید وی را به اشتراک گذاشته ایم، بنابراین برای آشنایی بیشتر با زندگی شخصی و هنری اش و نیز تماشای عکس های دو نفره وی با مادرش پیشنهاد می کنیم تا پایان ما را دنبال نمایید. بیوگرافی شیدا خلیق و عکس های وی در کنار مادرش شیدا خلیق بازیگر جوان تئاتر، سینما و تلویزیون در 5 خرداد...

در این بخش بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر ۲۶ ساله کشورمان به همراه عکس های جدید وی را به اشتراک گذاشته ایم، بنابراین برای آشنایی بیشتر با زندگی شخصی و هنری اش و نیز تماشای عکس های دو نفره وی با مادرش پیشنهاد می کنیم تا پایان ما را دنبال نمایید.

بیوگرافی شیدا خلیق و عکس های وی در کنار مادرش

شیدا خلیق بازیگر جوان تئاتر، سینما و تلویزیون در ۵ خرداد ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده است و دارای لیسانس رشته هنر می باشد.

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمان

وی تنها فرزند خانواده اش می باشد و از کودکی به دلیل شغل مادرش و حضور در پشت صحنه سریال ها و فیلم های سینمایی به بازیگری علاقه فروانی داشت و همچنان نیز این علاقه ادامه دارد.

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمان

بنابراین در سال ۱۳۸۰ ، زمانی که تنها ۸ سال داشت، وارد عرصه تئاتر شد، در ۱۳ سالگی بازی در یک فیلم سینمایی را تجربه کرد و نیز موفق به دریافت جایزه بازیگری برای این فیلم شد.

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمان

در سال ۱۳۸۸، در سن ۱۶ سالگی برای فیلم «دختران» قاسم جعفری پذیرفته شد که اولین تجربه جدی وی در عرصه سینما بود.

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمان

سپس در فیلم سینمایی « یه حبه قند» به کارگردانی رضا میر کریمی حضور یافت، و در سال ۱۳۹۰ نیز بازی در فیلم «بوسیدن روی ماه» را تجربه کرد که به گفته خودش بازی در این فیلم را بسیار دوست داشت.

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمان

بازی شیدا خلیق در سریال «گل شیفته» که در سال ۱۳۹۷ از شبکه نمایش خانگی پخش می شد نقش زیادی در دیده شدن این بازیگر جوان ایرانی داشت. در این سریال بازیگرانی همچون مهناز افشار، شیلا خداداد، نازنین بیاتی، هومن سیدی، نسیم ادبی، سیامک انصاری، امیر مهدی ژوله، محمد بحرانی و … ایفای نقش می کردند.

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمان

شیدا خلیق تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد، در ادامه بیوگرافی شیدا خلیق دعوت می نماییم از تصاویر گلچین شده وی برای این مطلب دیدن نمایید.

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانعکس جدید شیدا خلیق

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانشیدا خلیق و نهال دشتی

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانعکس زیبای شیدا خلیق عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانسلفی شیدا خلیق و نازنین بیاتی

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانعکس اینستاگرامی شیدا خلیق عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانعکس و زندگینامه شیدا خلیق

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانتیپ متفاوت شیدا خلیق

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانعکس جالب شیدا خلیق

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانشیدا خلیق و نازنین بیاتی

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمان عکس شیدا خلیق در جشنواره فجر

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانشیدا خلیق و دنیا مدنی

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانعکس جذاب شیدا خلیق

عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانعکس شیدا خلیق بازیگر ایرانی عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمانشیدا خلیق و شقایق دهقان عکس های جذاب و بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمان

ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان، امیدواریم مطالعه این بخش از بیوگرافی هنرمندان برای شما جذاب بوده باشد، در صورت تمایل برای مشاهده بیوگرافی و تصاویر جدید سایر بازیگران و هنرمندان ایرانی و خارجی مورد علاقه خود می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال