دوخت کیف را می توان از هنرهای بسیار زیبا و کاربردی دانست که با یادگیری آن می توان علاوه بر کسب درآمد در منزل، هنر و سلیقه خود را نیز به نمایش بگذارید و به دوخت کیف های زیبا و متنوع برای خود و اطرافیانتان بپردازید. یکی از مدل کیف هایی که امروزه دوخت ان در منزل طرفداران زیادی یافته است انواع مدل کیف پول دست دوز می باشند که در طرح های مردانه، زنانه و بچگانه دوخته می شوند و هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. بر این اساس قصد داریم در این مطلب به معرفی مدل های متنوع آن بپردازیم که مطمئنا مورد توجه شما عزیزان قرار می گیرند.

۲۴ مدل کیف پول دست دوز زیبا و خاص با طرح های متنوع :

مطمئنا آشنایی با مدل های کیف پول برای همه کسانی که قصد دوخت کیف و یا سفارش و خرید آن را دارند مهم است و سعی می کنند قبل از هرگونه اقدامی مدل های جدید و شیک این کیف ها را مشاهده نموده و از آنها ایده بگیرند.

مدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدید

تصاویر زیر نمونه هایی از انواع مدل کیف پول چرم مردانه و کیف پول های نمدی برای آقایان را نشان می دهند که مجموعه ایی از بهترین مدل های کیف پول دست دوز محسوب می گردند.

مدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدید

کیف پول های زنانه نیز همانند کیف پول های مردانه دوخته می شوند با این تفاوت که اغلب سعی می شود در تزیین کیف توجه بیشتری شود تا دارای ظاهری جذاب و زیبا برای بانوان شوند. عکس هایی که در ادامه مشاهده می فرمایید نمونه های زیبایی از انواع کیف پول های دست دوز را نشان می دهند که می توانید از آنها به عنوان الگویی برای تهیه کیف پول استفاده نمایید.

مدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدید

همانطور که مشاهده نمودید کیف پول های دست دوز تنوع بالایی دارند و برای سنین مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به سلیقه و نیازتان می توانید بهترین ها را انتخاب کنید.

مدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدیدمدل کیف پول دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و جدید

حال که با انواع کیف پول آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم حتما از بخش دوخت کیف مجله هنر در خانه نیز دیدن نمایید و از آموزش های ارائه شده و همچنین مدل های متنوع و بسیار زیبای مجله ما دیدن نمایید.