رمضان ، فرصتی برای مقابله «هنر و مذهب» با اسلام هراسی در آمریکا


رمضان ، فرصتی برای مقابله «هنر و مذهب» با اسلام هراسی در آمریکا

مبلغ مسلمان در کتابی شامل مقاله های هنرمندان،فعالان،دانشمندان مذهبی و شاعران در ماه مبارک رمضان به جنگ با اسلام هراسی می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « nhregister»، تبلیغات رسانه ای در مورد افراط گرایی که آنها به مسلمانان نسبت می دهند و اقدامات «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا علیه مسلمانان از جمله ممنوع کردن ورود مسلمانان به این کشور موجب شده است تا نام اسلام بیش از پیش در میان آمریکایی ها خدشه دار شود.

«سلنا ابراهیم»،مبلغ اسلام در دانشگاه تافتس ماساچوست می گوید که علاوه بر همه این ها سازمان هایی در آمریکا هستند که ماموریت آنها ایجاد ترس و تردید نسبت به مسلمانان است.

حالا با شروع ماه مبارک رمضان برای مسلمانان آمریکا «سلنا» تصمیم گرفته است تا با کمک کتاب خود تحت عنوان «یک ملت،جدایی ناپذیر» که در ماه مارس منتشر شد به جنگ با اسلام هراسی برود که در سال های گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است.

او در این باره می گوید: «این کتاب مجموعه ای از نوشته های هنرمندان،فعالان و دانشمندان مذهبی،واعظان و شاعرانی است که هر یک به نوبه خود وارد مقابله با اسلام هراسی شده اند.»

همه مقاله های این کتاب در مورد گسترش ارزش های مهمان نوازی،استقبال از بیگانه ها و شجاعت عبور از اختلافات هویتی است و به گفته «سلنا» همه این ها گسترش دهنده ارزش های عشق و محبت هستند.

این مبلغ مسلمان در آمریکا می گوید که تلاش کرده است تا با هنر،فرهنگ و ارزش های مذهبی در این کتاب به جنگ با اسلام هراسی برود و اگر مردم با حسن نیت به سراغ این کتاب بیایند با داستان هایی مواجه می شوند که به خاطر به رسمیت شناختن انسانیت مشترک و تفاوت های انسان ها بر روی آنها تاثیر می گذارد.

وی افزود:«رمضان زیباست به این دلیل که بر مهمان نوازی و پیوندهای مشترک میان انسان ها تاکید دارد.»

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری