شرایط و زمان ثبت‌نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی


دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بین برادران طلبه و نیز از فارغ‌التحصیلان تمامی مراکز پیش‌دانشگاهی سراسر کشور از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد. به گزارش آنا، دانشگاه علوم اسلامی رضوی بر اساس مجوز رسمی وزارت علوم،...

دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بین برادران طلبه و نیز از فارغ‌التحصیلان تمامی مراکز پیش‌دانشگاهی سراسر کشور از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش آنا، دانشگاه علوم اسلامی رضوی بر اساس مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از بین برادران طلبه و نیز از فارغ‌التحصیلان پسر تمامی مراکز پیش‌دانشگاهی سراسر کشور برای مقطع کارشناسی و از همه برادران و خواهران دارای مدرک کارشناسی یا سطح دو حوزه در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد.

برنامه آموزشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حفظ هویت حوزوی و در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تنظیم شده است و در هر سه مقطع، دانشجویان افزون بر گذراندن دروس حوزوی به سبک مرسوم حوزه های علمیه در یکی از رشته های تخصصی دانشگاه به تحصیل می پردازند.

محل تحصیل پذیرفته شدگان، شهرستان مشهد دانشگاه علوم اسلامی رضوی است و پذیرفته شدگان در طول تحصیل نمی توانند همزمان در مراکز دیگر آموزش عالی اشتغال به تحصیل داشته باشند. پذیرفته شدگان ملزم به رعایت تمامی ضوابط و مقررات این دانشگاه در مدت تحصیل هستند.

با توجه به ماهیت حوزوی این دانشگاه، گذراندن دروس حوزوی و نیز التزام به مقررات و ضوابط و واجد بودن شئون حوزه علمیه الزامی است. دارندگان شرایط از تمامی مزایای تحصیلی حوزه علمیه مشهد بهره‌مند خواهند بود.

آزمون ورودی طلاب و پیش دانشگاهی ها و دیپلم متوسطه نظام جدید(پایه ۱۲ )همزمان در بعد از ظهر روز جمعه بیست و یکم تیر ماه، رأس ساعت ۱۶ به انتخاب داوطلب در شهرهای اصفهان، تبریز، تربت حیدریه، تهران، ساری، سبزوار، شیراز، قم، قوچان، کاشمر، کرمان، گناباد، مشهد، نیشابور، همدان، یزد، بیرجند، اهواز و شاهرود برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۸ تا روز جمعه ۲۱ تیر ماه از طریق سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی قابل دریافت است.

آدرس دقیق حوزه های آزمون از طریق سایت razaviac.aqr.ir در تاریخ شنبه ۱۵ تیر ماه اعلام خواهد شد. نتایج اولیه آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و تاریخ مصاحبه در ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۸ از طریق سایت razaviac.aqr.irبه اطلاع داوطلبان خواهد رسید. تمامی داوطلبان تا پانزده خرداد ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند که در سایت دانشگاه ثبت نام کنند.

گفتنی است، دانشگاه رضوی به نشانی: مشهد مقدس، حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، دانشگاه علوم اسلامی رضوی صندوق پستی ۱۱۹۳ – ۹۱۷۳۵ واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی