به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی سه به سه کشورمان این روزها آخرین مرحله اردوی خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیا زیر نظر کادر فنی در تالار بسکتبال آزادی پیگیری می‌کند.

علی الله وردی، عضو تیم ملی بسکتبال سه به سه، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره وضعیت کلی تیم پیش از حضور در مسابقات کاپ آسیا عنوان کرد: دومین مرحله اردوی تیم ملی را سپری می‌کنیم، شرایط ایده‌آلی داریم و به نظرم به وضعیت مطلوب خودمان برای حضور قدرتمند در مسابقات نزدیک شدیم.

وی افزود: بسکتبال سه به سه شرایط خاص خودش را دارد، در این بخش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست ممکن است در یک بازی به ضعیف‌ترین تیم ببازی و در یک دیدار دیگر قوی ترین تیم را از پیش رو برداری، بنابراین شرایط دشواری برای کسب مقام در پیش داریم.

الله وردی در پایان اضافه کرد: با توجه به این که رنک لازم را نداریم نمی‌توانیم مستقیما به جدول اصلی راه پیدا کنیم، بنابراین باید در مرحله انتخابی بازی کنیم و در صورت صعود با تیم نیوزلند و چین همبازی شویم. در مرحله اول با چهار تیم سامائو، تایلند، قطر و فیلیپین همگره هستیم که دو تیم قطر و فیلپین می‌توانند حریفان جدی برای ما به شمار بروند. امیدوارم بتوانیم با حضور در کاپ آسیا افتخار دیگری را برای کشورمان رقم بزنیم.