نماینده مجلس: اقدام دولت در برابر آمریکا خواست مردم ایران است


نماینده مجلس: اقدام دولت در برابر آمریکا خواست مردم ایران است

تهران- ایرنا- نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام جدید دولت در برابر زیاده خواهی های آمریکا خواست تمامی مردم ایران است.

محمد قمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : این که ما همواره بنا بر دستور خداوند در قرآن کریم، از مشرکین و افرادی که معاند با اسلام هستند، برائت می جوئیم ، جزو دستورات دینی ماست و مردم ایران هیچ گاه در این امر کوتاهی نکرده اند.
وی اظهار داشت: امروز که آمریکای جنایتکار و اذناب آن با تمام قدرت به جنگ با اسلام برخاسته و کمر به نابودی ارزش های اسلامی بسته اند، همه مسلمانان وظیفه دارند تا غیرت دینی خود را نشان داده و در برابر ترفندهای جدید آمریکا مقابله کنند.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدام دولت و شورای عالی امنیت ملی در مقابله با توطئه آمریکا گفت: مردم همواره از مسئولان و دولت می خواهند که در برابر آمریکا، عکس العملی قوی از خود نشان دهند و اقدام جدید دولت در اصل خواست تمامی مردم در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی است.
وی تصریح کرد: حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ضد آمریکایی امروز این پیام را به جهانیان مخابره کرد که مردم ایران برای دفاع از اسلام، قرآن و ولایت فقیه حاضرند همچون دوران هشت سال دفاع مقدس بار دیگر از جان خود گذشته و عزت و اقتدار اسلام را بار دیگر به اثبات برسانند.
قمی گفت: حضور در مردم در راهپیمایی و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا کمترین اقدامی است که در برابر زیاده خواهی استکبار صورت گرفته است، آمریکا دشمن بشریت، آزادی و استقلال ملت های آزده است، مردم با راهپیمایی امروز اقدام دولت علیه آمریکا را تأئید کردند و اعلام داشتند که مردم نیز در سایه وحدت و همدلی، زمینه تحقق وعده خداوند در پیروزی متقین را فراهم می کنند.
تهرام/7254//1348

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس