مردم به مساجد، بیشتر از رسانه‌ها اعتماد دارند


مردم به مساجد، بیشتر از رسانه‌ها اعتماد دارند

پورمحمدی گفت: مردم به مساجد بیشتر از رسانه‌ها اعتماد دارند و خبرهایی را که از زبان ائمه جماعات می‌شنوند با اطمینان کامل به دیگران اطلاع می‌دهند.

آیت الله «سید هاشم حمیدی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه نشست ائمه جماعات مساجد و فضلا و طلاب شرق تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی پورمحمدی» دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در مسجد انصارالحسین (ع) خیابان پنجم نیروی هوایی تهران برگزار شد، گفت: روحانیون حاضر در این جلسه با اشاره به نقش آفرینی گسترده مساجد در کمک رسانی به سیل زدگان، خواستار تسری این کارکرد مساجد در سایر حوزه ها شدند.

امام جماعت مسجد انصارالحسین (ع) افزود: حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، نیز در این نشست با تاکید بر تزریق روحیه امید در جامعه از سوی روحانیون، گفت که امروزه قدرت و عزت نظام جمهوری اسلامی، مایه قدرت و عزت اسلام است از اینرو روحانیون در سمت ها مختلف از جمله ائمه جماعات مساجد باید مروج عزت و قدرت نظام و تشویق بیشتر مردم با انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون باشند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: پورمحمدی با بیان اینکه گسترش جلسات و تشکل های روحانیون یکی از سفارش های شهید مرتضی مطهری بود بر این موضوع تاکید کردند که قدرت ایران در سطح منطقه و جهان در حال افزایش است.

مردم به مساجد، بیشتر از رسانه‌ها اعتماد دارند

وی خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات هم اندیشی ائمه جماعات مساجد و روحانیون هر یک از مناطق و شهرهای کشور یکی از خواسته های مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید است زیرا موجب اطلاع یشتر طلاب از وضعیت یکدیگر و ایجاد صفی متحد و منجسم از روحانیون در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب می شود.

مردم به مساجد، بیشتر از رسانه‌ها اعتماد دارند397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس