یورش وحشیانه نیروهای سعودی به مناطق شیعه نشین قطیف+ فیلم ها


یورش وحشیانه نیروهای سعودی به مناطق شیعه نشین قطیف+ فیلم ها

شفقنا- نیروهای امنیتی عربستان سعودی امروز(شنبه) بار دیگر به مناطق شیعه نشین شرق این کشور از جمله شهرک «السنابس» یورش بردند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از العهد، نیروهای سعودی بدون توجه به حرمت ماه مبارک رمضان، اقدام به ارعاب مردم مناطق شیعه نشین قطیف کردند. براساس گزارش های رسیده، نیروهای سعودی روز شنبه حمله گسترده ای را […]

یورش وحشیانه نیروهای سعودی به مناطق شیعه نشین قطیف+ فیلم ها

شفقنا- نیروهای امنیتی عربستان سعودی امروز(شنبه) بار دیگر به مناطق شیعه نشین شرق این کشور از جمله شهرک «السنابس» یورش بردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از العهد، نیروهای سعودی بدون توجه به حرمت ماه مبارک رمضان، اقدام به ارعاب مردم مناطق شیعه نشین قطیف کردند.

براساس گزارش های رسیده، نیروهای سعودی روز شنبه حمله گسترده ای را به شهرک «السنابس» در جزیره تاروت آغاز کردند به طوری که با خودروهای زرهی و امنیتی، منازل این منطقه را به محاصره خود درآوردند و اقدام به تیراندازی کردند که در پی آن دود غلیظی سراسر منطقه را را فراگرفت.

براساس اطلاعاتی که به دست سایت خبری «العهد » رسیده، سرویس های امنیتی در جستجوی فعالان مسالمت آمیزی هستند که پیش از این در جنبش مردمی استان قطیف شرکت کرده بودند.

یک منبع از داخل شهرک «السنابس» به سایت خبری العهد گفت: پس از ساعت ۱۰ صبح امروز(شنبه) صدای تیراندازی شدید و حتی شلیک آرپی جی به طرف منازل این منطقه شنیده شد. یکی از خانواده ها از منزلشان بیرون رانده شدند سپس نیروهای سعودی با یورش به منزل، اقدامات خود علیه فعالان را آغاز کردند.

اطلاعات رسیده از کشته شدن شماری از افراد در هنگام یورش نیروهای سعودی به شهر سنابس حکایت دارد.

خبر را در العهد ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک