درخشش جودوکاران آذربایجانی در مسابقات گرند اسلم باکو


درخشش جودوکاران آذربایجانی در مسابقات گرند اسلم باکو

روز دوم مسابقات گرند اسلم...

روز دوم مسابقات گرند اسلم جودو با درخشش جودوکاران کشور میزبان همراه بود.

این دوره از مسابقات که در باکو پایتخت آذربایجان برگزار می‌شود با نمایش فوق‌العاده ورزشکاران کشور میزبان همراه بوده است.

هدایت حیدروف روز شنبه ۱۱ مه موفق شد با پیروزی‌های پیاپی و قاطع به فینال برسد و در دیدار پایانی با پیروزی بر حریف اسرائیلی، یک بار دیگر به مدال طلای مسابقات گرند اسلم جودو دست یافت.

در جودوی زنان هم آرایی چیزورو که آمده بود از مدال طلای خود در مسابقات جهانی دفاع کند، موفق شد با پیروزی‌های پیاپی به فینال برسد. این جودوکار ژاپنی در دیدار پایانی هم حریف سوئدی را شکست داد و بار دیگر به مدال طلا رسید.

چیزورو پس از کسب مدال طلا و در گفتگو با رسانه‌ها گفت: «خیلی خوشحالم که بار دیگر در آذربایجان به قهرمانی رسیدم. البته دفعه قبل مسابقات در سالن دیگری برگزار میشد اما به هر حال خوشحالم که باز هم در باکو به مدال طلا دست یافتم.»

بیشتر بخوانید:

جایزه بزرگ تفلیس؛ شکست جوانترین قهرمان جودوی زنان مقابل هماوردی از فرانسهدرخشش جودوکاران هلندی در دومین روز رقابتهای جایزه بزرگ تفلیس

ساگی موکی جودوکار اسرائیلی هم هم موفق شد با شکست ایوانف بلغار به مدال طلا دست یابد. موکی پس از کسب مدال طلا گفت: «من میدانستم که مسابقه با ایوانف دشوار خواهد بود. مسابقه به امتیاز طلایی رسید و آنجا من موفق شدم امتیاز پایانی را کسب کنم. میدانستم دیدار سختی در پیش دارم چرا که ایوانف حریف باهوشی است.»

تاشیرو هم در جودوی زنان توانست با یک نمایش فوق العاده و با شکست حریف خود مدال طلا را برای ژاپن ارمغان بیاورد.

و فن روز در روز دوم مسابقات گرند اسلم باکو به ولی اف آذربایجانی تعلق گرفت. او با اجرای فوق العاده فن آشی وازا روی حریف روس خود توانست به مرحله بعد راه یابد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل