شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی مختاری + زندگی شخصی و هنری


بیوگرافی شادی مختاری شادی مختاری بازیگر ایرانی متولد 19 فروردین سال 73 در تهران است. او مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد. بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد.   نخستین سریال این بایگر به دلیل بازی در سریال سایه بان به کارگردانی جمشید محمودی شناخته … نوشته شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی...

شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی مختاری + زندگی شخصی و هنری

بیوگرافی شادی مختاری

شادی مختاری بازیگر ایرانی متولد 19 فروردین سال 73 در تهران است. او مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد. بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد.

شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی مختاری + زندگی شخصی و هنری

نخستین سریال

این بایگر به دلیل بازی در سریال سایه بان به کارگردانی جمشید محمودی شناخته شد. در این سریال در کنار هستی مهدوی فر و محمدرضا غفاری ایفای نقش کرد. این سریال سال 1396 پخش شد.

شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی مختاری + زندگی شخصی و هنری

بازی در سریال دلدار

شادی مختار در سریال دلدار که یکی از سریال های ماه رمضان است ایفای نقش می کند. این سریال به کارگردانی برادران محمودی ساخته شده است.

او در این سریال در نقش ندا ایفای نقش می کند که زنی پرتلاش است و دغدغه او خوشبختی خانواده اش است.

او در این سریل در کنار بازیگرانی همچون مریم بوبانی، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق و بهزاد فراهانی ایفای نقش می کند.

سریال دلدار روایتگر قصه زندگی یک دانشجوی نخبه به نام آرش است که بعد از بیماری مادرش و به خاطر تامین کردن هزینه درمان، درس و دانشگاه را رها می‌کند.
او بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد اپلیکیشنی که در دانشگاه طراحی کرده بود را راه‌اندازی کند، اما در این مسیر نیاز به سرمایه دارد. از سوی دیگر در مسیر زندگی با دختری رو‌به‌رو می‌شود و ..

شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی مختاری + زندگی شخصی و هنری

دیگر علایق او

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. او روزنامه نگار هم می باشد.

ازدواج و همسرش

از وضعیت ازدواج شادی مختاری اطلاعتی در دست نیست و به نظر می رسد که او مجرد باشد

آدرس اینستاگرام شادی مختاری: instagram.com/shadimokhtarii

شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی مختاری + زندگی شخصی و هنری شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی مختاری + زندگی شخصی و هنری شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی مختاری + زندگی شخصی و هنری شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی مختاری + زندگی شخصی و هنری شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی مختاری + زندگی شخصی و هنری شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی مختاری + زندگی شخصی و هنری شادی مختاری ؛ بیوگرافی و عکس های شادی مختاری + زندگی شخصی و هنری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس