صدور مجوز تاسیس مرکز نوآوری و شکوفایی


صدور مجوز تاسیس مرکز نوآوری و شکوفایی

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر از صدور مجوز تأسیس مرکز نوآوری و شکوفایی در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی احمدی زاده در این خصوص گفت: در راستای عملیاتی کردن تفاهم‌نامه منعقد شده میان جهاد دانشگاهی و وزارت ورزش و جوانان و با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز تأسیس مرکز نوآوری و شکوفایی استان توسط سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان کشور صادر شد.

وی افزود: این مرکز در حوزه‌های انرژی، آبزیان، دریا، فناوری اطلاعات و مشاغل خانگی فعالیت خواهد کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر تاکید کرد: این قابلیت وجود دارد که به منظور حمایت از پژوهشگران، افراد خلاق و ایده‌پرداز و تسهیل اشتغال دانش آموختگان نسبت به ایجاد دفتر در سایر شهرستان‌های استان نیز اقدام شود که امید است با حمایت فرمانداری‌ها این مهم نیز تحقق یابد.

احمدی زاده بیان کرد: این مرکز به عنوان نهمین مرکز نوآوری و شکوفایی کشور، در جهاد دانشگاهی واحد بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجارب موجود، زمینه تحقق اهداف در راستای تجاری‌سازی فناوری و حمایت از دانشجویان و دانش آموختگان فناور و خلاق بیش از پیش فراهم شود.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر عنوان کرد: هدف از راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی بوشهر، کمک به توسعه کسب و کارهای دانش محور و در نتیجه افزایش توان اقتصادی علمی استان و همچنین شناسایی، نیازسنجی، آسیب شناسی، جذب، حمایت و راه اندازی ایده‌های کارآفرین، با قابلیت تجاری سازی و اشتغال‌زایی و شتاب دهی به فعالیت‌های کسب و کارهای جوان و نوپا در استان است.

احمدی زاده با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده میان جهاد دانشگاهی و وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های مدیریتی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی موجود در استان و ضرورت سرعت بخشیدن به توسعه علمی، فرهنگی و دانش بنیان استان در راستای سند چشم انداز و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تجارب علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی به ویژه در حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان، این تفاهم‌نامه منعقد شده است.

وی با اشاره به زمینه‌های همکاری مشترک این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: این مرکز با همکاری سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان در حوزه‌های انرژی، فناوری اطلاعات، آبزیان و دریا فعالیت خواهد کرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !