مرزبانان از هیچ تلاشی برای اقتدار نظام دریغ نمی‌کنند


مرزبانان از هیچ تلاشی برای اقتدار نظام دریغ نمی‌کنند

گروه اجتماعی ــ فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه به دنبال امنیت پایدار در مرزها هستیم، گفت: مرزبانان از هیچ تلاشی در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی‌کنند.

مرزبانان از هیچ تلاشی برای اقتدار نظام دریغ نمی‌کنند

به گزارش ایکنا از فارس، مرتضی جوکار، فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار استان سیستان و بلوچستان در شیراز امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در حاشیه عیادت از ستوان یکم وحید خسروانی و ستوان دوم مجید صفرپور در بیمارستان سوانح و سوختگی در شیراز، بیان کرد: مرزبانان با تمام توان در حراست از مرزها می‌کوشند و از هیچ تلاشی در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه ما به دنبال امنیت پایدار در مرزها هستیم، افزود: در همه مأموریت‌ها، ستوان خسروانی و ستوان صفرپور در راه مبارزه با اشرار و قاچاقچیان آماده بوده‌اند و از افسران شجاع و همیشه در صحنه هستند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار استان سیستان و بلوچستان در شیراز با بیان اینکه امنیت و آرامشی که اکنون ما در کشور جمهوری اسلامی ایران داریم مرهون از خودگذشتگی و مجاهدت شهدا و مرزبانان است، گفت: تلاش مرزبانان در برقراری امنیت پایدار مناطق مرزی ستودنی است.
یادآور می‌شود، ستوان وحید خسروانی و ستوان صفرپور جمعی یگان تکاور 110 نیک‌شهر، هفته گذشته برای نجات جان راننده خودرویی که قاچاق بنزین داشت و پس از برخورد با کوه خودرو آتش گرفت؛ ققنوس وار خود را به دل آتش زدند که مجروح و راهی بیمارستان شدند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری