«امینم» در یک پیام، یازده سال پاکی‌اش را جشن گرفت


«امینم» در یک پیام، یازده سال پاکی‌اش را جشن گرفت

رسانه نوا – «امینم» در یک پیام پر از قدرت، یازده سالگی پاکی‌اش را جشن گرفت. این رپر سرشناس به داروهای تجویزی از جمله آرام‌بخش ویکودین، قرص های خواب آور و قرص ضداسترس دیازپام اعتیاد داشته اما مسیر بازپروری خودش را از ابتدای سال 2008 شروع کرد و در آپریل 2018، دهمین سال رهایی از اعتیاد را رقم زد. حالا این رپر 46 ساله با پستی در پیج اینستاگرامش یک...


رسانه نوا – «امینم» در یک پیام پر از قدرت، یازده سالگی پاکی‌اش را جشن گرفت.

این رپر سرشناس به داروهای تجویزی از جمله آرام‌بخش ویکودین، قرص های خواب آور و قرص ضداسترس دیازپام اعتیاد داشته اما مسیر بازپروری خودش را از ابتدای سال ۲۰۰۸ شروع کرد و در آپریل ۲۰۱۸، دهمین سال رهایی از اعتیاد را رقم زد.

حالا این رپر ۴۶ ساله با پستی در پیج اینستاگرامش یک سال دیگر از دوره ی پاکی را یادآور می‌شود: «۱۱سال! همچنان بدون ترس! »

«دمی لوواتو»، خواننده ی سرشناس که خودش هم به مدت دو هفته از جولای ۲۰۱۸ را در مراکز ترک اعتیاد گذرانده، یکی از سلبریتی‌هایی بود که این پست اینستاگرامی را لایک کرده؛ همچنین بازیگر مشهور هالیوود، «تارین منینگ»، که در فیلم سینمایی «۸ مایل» نقش مخالف امینم را بازی می‌کرد در کامنتی نوشت: «راه های خودت رو به همه یاد بده! بالاترین تحسین ها برای تو که تونستی این کار رو انجام بدی و همچنان مثل یک هیولا به نوشتن ادامه میدی! با افتخار!»

در گذشته هم امینم از اورددوز کشنده اش در سال ۲۰۰۷ و تاثیر آن روی موزیکش گفته بود.

رپر افسانه ای، در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۷ توضیح داد که در سال ۲۰۰۹ و هنگام ضبط آلبومش، حتی فراموش میکرده که چجوری به رپ خواندن بپردازه و از آلبومی که در سال ۲۰۰۴ ارائه داده اصلا راضی نبوده: «من کارنامه ی کاری موفقی رو نداشتم و آلبوم های بد و متوسطی رو منتشر کردم اما اون ها بهترین کارهایی بودن که میتونستم انجام بدم. «بازگشت»، آلبوم خنده داری برای من بود چون در اون، بعد از ترک اعتیادم به گذشته نگاه میکنم. بسیار پریشان بودم از اینکه می‌شنیدم دیگران تصور میکنند که من دیوانه شده‌ام اما بطور واقعی هیچ احساس هوشیاری‌ای نداشتم! حالا مدت زیادی میگذره که من بدون استفاده از قرص های اعتیادآور آثارم رو منتشر میکنم و حالا دارم دوباره یاد میگیرم که چجوری رپ کنم»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)