طلایه داران جبهه مقاومت را حمایت مادی و معنوی کنید


بار دیگر شب گذشته طالبان کوچی نما در کجاب بهسود، حمله کردند. اما سنگرداران جبهه مقاومت به رهبری جنرال علیپور به دفاع جانبازانه و سرسختانه پرداختند. پاسخ مقاومتگران جبهه، پاسخ تاریخی و دندان شکن به طالبان مسلح بود و اینک سردار علیپور و سایر...

بار دیگر شب گذشته طالبان کوچی نما در کجاب بهسود، حمله کردند. اما سنگرداران جبهه مقاومت به رهبری جنرال علیپور به دفاع جانبازانه و سرسختانه پرداختند. پاسخ مقاومتگران جبهه، پاسخ تاریخی و دندان شکن به طالبان مسلح بود و اینک سردار علیپور و سایر سرداران نبرد علیه تجاوز و اجحاف کوچیها، قرص و محکم در دفاع از جغرافیای هستی مردم خود ایستاده اند.

امروز سنگرداران آزادی تلفات سختی به دشمن وارد کرده اند. وقتی سخنگوی طالبان مسوولیت حمله به بهسور را به عهده میگیرد، بدان معنا است که طالبان در پی حمله به هزارستان بوده تا زیر نام کوچی، اقتدار از دست رفته اوغان ها را بر سر زمین هزاره ها، احیا کرده و به سخن دیکتاتور غنی مبتنی برضمانت چراگاه کوچیان تا 20 نسل دیگر، ضمانت اجرایی ببخشند.
اما اوغان های معتقد به اندیشه های سلطه جویانه ای عبدالرحمن و سلاله ی پس از آن، خواب تصرف و اشغال هزارستان را به گور ببرند، چون فرزندان غیور هزاره، به این کمال و بزرگی رسیده اند تا پای کثیف متجاوزین کوچی نمای طالبی را بشکنانند و در دفاع از مردم خود سنگرهای دفاعی را با خون خود حراست کنند.

وقتی عبدالرحمن با آن استبداد تاریخی و تحمیل هزاران فاجعه برهزاره، نتوانست این تبار بزرگ را از صحنه هستی محو نماید، اکنون در عصر بیداری و آگاهی نه طالبان نه کوچیان و نه هم حامیان ارگ نشین آنها، توان شکست هزاره ها را ندارند. ما در این اواخر در جنگ های ارزگان، جاغوری و مالستان و اکنون در بهسود هزارستان، شاهد بوده و خواهیم بود که سرداران مقاومت سنگرهای آزادی و عدالت، پاسخ محکم به متجاوزین خواهند داد. حتی وقتی تاریخ نزدیک را بازخوانی میکنیم می بینیم که تبانی آشکار میان دولت، طالبان و کوچی ها علیه هزاره ها و جغرافیای هستی شان به عیان وجود داشته است.

چنانچه استاد دلجو مورخ برجسته و توانای کشور، اززبان یک نویسنده خارجی چنین نقل میکند که یک تن از روسای کوچی‌های اکبرخیل در مصاحبه ای که با «Dr. Antonio Giustozzi»داشت، بسیار به صراحت و روشنی از طالبان به خاطر تسلیح و پشتیبانی شان از کوچی‌ها، تشکرکرده و در این مورد چنین گفته است: "با تشکر از طالبان که آنها کوچی‌ها را مسلح کردند زیرا هرکس از کوچی‌ها سوء استفاده می‌کردند. اکنون کوچی‌ها می‌توانند از خود دفاع کنند. طالبان به ما سلاح و سایر موارد مورد نیازمان را کمک کردند و ما از آنها کمک بیشتری می‌خواهیم. اگر دولت به ما گوش نمی‌دهد، ما راه دیگری نداریم، ما از طالبان حمایت خواهیم کرد. ... منابع کوچی‌ها همچنین اعتراف می‌کنند که از سوی برخی از سیاستمداران ملی پشتون غیرکوچی کمک دریافت کرده اند."

پیام بسیار جدی من به هزاره ها این است که برای دفاع از هستی، آبرو و حیثیت جامعه تان، متحد و همبسته از جبهه مقاومت تحت رهبری جنرال علیپور، حمایت بیدریغ نمایید. در این مقطع حساس دست از خود زنی بردارید، سنگر دفاعی سرداران مقاومت بهسود را با حمایت گسترده مادی و معنوی خود، تقویت کنید، چون آنها با خون خود از هویت مردم خود دفاع میکنند و با این حمایت ها سطح ابهت و عظمت شان را بالا ببرید تا سنگرهای دفاعی شان علیه فاشیزم مستحکم و پایدار تر گردد. از نشر اخبار که تضعیف کننده روحیه مردم باشد جدآ جلوگیری کنید.

علی تقوایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس