آشپزی با روش ساده توسط بانوی خلاق ایرانی + تصاویر


آشپزی با روش ساده توسط بانوی خلاق ایرانی + تصاویر

بانویی که با فر دست ساز شیرینی و کیک با کیفیت تولید می کند.

اسپوتنیک - منصوره رهی متولد سال ۱۳۶۳ می باشد و از زمان مجردی به دستان مادر خود در آشپزی نگاه می کرد که مانند بسیاری از مادران طرز تهیه غذاهای مختلف را از تلویزیون می نوشت. او از همان زمان آموخت تا شیرینی و کیک های مختلف را بدون استفاده از فر بپزد. پس از ازدواج نیز به تقلید از مادر خود دستور غذاهای مختلف را از تلویزیون می نوشت و آزمون و خطا می کرد. به دلیل اینکه نتیجه غذاهای او حتی از نتیجه مشاهده شده در تلویزیون نیز بهتر بود، تشویق شد تا بیشتر وقت خود را به این کار اختصاص دهد.

از جمله خلاقیت های این بانوی ایرانی این است که اصرار دارد با روش های ساده غذاها و شیرینی های خوشمزه ای درست کند. ایده فر دست ساز پوپک از جمله این نوآوری هاست.

منصوره رهی در مورد خلاقیت وی با گزارشگر اسپوتنیک به گفت و گو پرداخته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آشپزی پوپک (@popak.food) 3 Дек 2018 в 5:50 PST

اسپوتنیک: چطور شد که به آشپزی روی آوردید؟

من قبل از ازدواج آشپزی را دوست داشتم و همیشه به مادرم هنگام آشپزی نگاه می کردم. پس از ازدواج خود با انگیزه و علاقه شروع به آشپزی کردم و دفتری تهیه کردم و طرز تهیه غذاهای مختلف را از تلویزیون می نوشتم و آنها را می پختم. به دلیل اینکه همیشه نتایج من از انتظارم خیلی بهتر بود، تشویق می شدم تا غذاهای بیشتری درست کنم. پس از پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن گوشی های هوشمند، تلویزیون جای خود را به گوگل داد و من از طریق اینترنت اقدام به سرچ دستور پخت غذاهای مختلف می کردم و بسیار در کارم پیشرفت کردم.

سپس از شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن بهترین دستور استفاده کردم و هنوز هم در حال یادگیری و به روز تر کردن دانش خود هستم.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آشپزی پوپک (@popak.food) 27 Апр 2019 в 8:36 PDT

اسپوتنیک: چگونه صفحه شما پرمخاطب شد؟

ما ابتدا کانالی در واتس آپ با اقوام خود داشتیم که عکس غذاهای خود را در آنجا قرار میدادیم. کم کم اقوام به من پیشنهاد دادند که صفحه ای در اینستاگرام تاسیس کنم تا عکس های غذاهای خود را در آنجا قرار دهم.هدفم بیشتر دیده شدن کارهایم بود. بعد از ورود به این دنیا دریافتم که اینستاگرام دنیایی است که هر روز باید در آن پیشرفته تر شد و کار امروز و فردا نباید مانند هم باشد. به همین دلیل همه وقتم را برای این کار و این صفحه گذاشتم.

اسپوتنیک: ایده غذاها از کجا می آید؟

من شب ها موقع خواب ایده غذاهای خود را برای روز بعد در ذهن می آورم و در ذهن من ایده های بسیار زیادی است. مثلا کیک های قالبی بدون فر ایده نوآورانه من است که علی رغم روش های موجود، بدون آب این کار را انجام میدهم. در اصل قابلمه حکم فر دست ساز را داشت که از صفحه من شروع شد و کم کم همه از آن کپی کردند. پس از موفقیت در زمینه کیک به این روش، دریافتم که شیرینی با فر دست ساز نیز می توان درست کرد و موفقیت آمیز بود. من در ابتدا صفحه خود را با ایده شیرینی بدون فر پر بازدید کردم و سریع به مقدار قاب قبولی رسید. نتیجه عالی که از طریق شیرینی بدون فر گرفتم و مقایسه آن با درست کردن شیرینی در فر سبب شد تا موفقیت صفحه من بیشتر شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آشپزی پوپک (@popak.food) 21 Янв 2019 в 2:34 PST

فر دست ساز پوپک عنوان ایده من است.

از ایده های دیگر من درست کردن اسنک بدون اسنک ساز است.

در کل هر ایده ای که در شب به ذهن من می رسد فردای آن روز آزمون و خطا می کنم تا بتوانم پیشرفت کنم.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آشپزی پوپک (@popak.food) 11 Апр 2019 в 3:58 PDT

اسپوتنیک: بیشتر کاربران طرفدار چه غذاهایی هستند؟

کاربران طرفدار غذاهای سنتی و غذاهای مدرن هستند به شرط آنکه مو به مو دستورات را در صفحه بگذارم. غذاهای ایرانی و خارجی در صفحه من موجود است و کاربران به آن علاقه دارند.

اسپوتنیک: آیا غذاهای روسی هم در آموزش های شما موجود هست؟

تا به حال غذاهای روسی در صفحه خود آموزش ندادم اما بسیار به آن علاقمندم.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آشپزی پوپک (@popak.food) 20 Янв 2019 в 3:43 PST

اسپوتنیک: برای بلاگر شدن چه کاری باید انجام داد و چقدر طول می کشد که یک نفر تبدیل به بلاگر غذایی شود؟

برای بلاگر شدن در زمینه آشپزی باید دقیقا طرز تهیه غذاها گفته شود جوری که کاربر احساس کند کنار من نشسته است. هر کاری که انجام داده می شود باید گفته شود به طوری که حتی اگر یک کودک دو ساله هم به آن گوش دهد، بفهمد که چه اتفاقی افتاده است و راز موفقیت صفحه من این است.طرز تهیه غذاهای من به گونه ای است که حتی مبتدی ترین افراد نیز می توانند از آن استفاده کنند و نتیجه خوبی دریافت کنند.

حتی در حال حاضر هم اگر روزی حوصله کافی برای نوشتن طرز تهیه دقیق غذا نداشته باشم و بخوبی و دقیق ارائه ندهم تعداد لایک های آن مطلب بخصوص پایین می آید.

اسپوتنیک: آیا شما فوت آخر را هم به کاربران آموزش می دهید؟

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آشپزی پوپک (@popak.food) 11 Дек 2018 в 10:09 PST

من فوت آخر و جزئیات کامل را در داخل صفحه خود می گزارم.

اسپوتنیک: چه برنامه ای برای آینده دارید؟

اگر عمر یاری کند و توان آن را داشته باشم با ایده های خود می خواهم صفحه خود را بهتر کنم. دوست دارم به همین منوال پیش بروم و با آموزش دیدن غذاها و شیرینی های جدید بتوانم صفحه خود را بهتر کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور