پورشه کیمن GT4 مدل 2020 در تصاویر مخفیانه به نمایش گذاشته شد


رسانه کلیک – تصاویر جاسوسی پورشه کیمن GT4 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. شایعات به حضور موتور 3.8 لیتری در این خودرو اشاره می کنند. هفته گذشته شاهد حضور پورشه کیمن GT4 در پیست نوربرگ رینگ بودیم. به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از این خودروی دوست داشتنی در فضای مجازی منتشر شده است. در تصاویر […] نوشته پورشه کیمن GT4 مدل 2020 در تصاویر مخفیانه به نمایش...

رسانه کلیک – تصاویر جاسوسی پورشه کیمن GT4 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. شایعات به حضور موتور 3.8 لیتری در این خودرو اشاره می کنند.

هفته گذشته شاهد حضور پورشه کیمن GT4 در پیست نوربرگ رینگ بودیم. به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از این خودروی دوست داشتنی در فضای مجازی منتشر شده است.

در تصاویر جدید شاهد حضور نام پورشه در بخش پشتی این خودرو هستیم؛ با این حال همچنان جلوی آن فاقد لوگو است. انتظار می رود طراحی نهایی این خودرو تفاوت چندانی با تصاویر منتشر شده، نداشته باشد.

پورشه کیمن GT4 مدل 2020 در تصاویر مخفیانه به نمایش گذاشته شد

بر اساس اطلاعات و شایعاتی که هم اکنون در اختیار رسانه ها قرار دارد، پورشه کیمن GT4 به یک موتور 6 سیلندر تخت تنفس طبیعی مجهز می شود. این موتور حجمی برابر با 3.8 لیتری داشته و قدرتی برابر با 420 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد (پورشه 718 کیمن GT4 به موتور 420 اسب بخاری مجهز می شود).

در حالی که قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل می شود، گزارش ها به حضور گیربکس خودکار دوکلاچه در این خودرو در اواخر سال 2020 اشاره می کنند.

این خودرو کاهش وزن 50 کیلوگرمی را تجربه می کند که علت آن را باید در کاهش ضخامت شیشه ها و همچنین کابین مسابقه ای آن جستجو کرد. کاهش وزن به معنای عملکرد بهتر آن در پیچ ها و همچنین شتاب بالاتر است.

پورشه کیمن GT4 مدل 2020 در تصاویر مخفیانه به نمایش گذاشته شد

انتظار می رود پورشه کیمن GT4 مدل 2020 در فستیوال Goodwood در ماه جولای سال جاری میلادی معرفی شود. این احتمال وجود دارد که در این فستیول با باکسر اسپایدر نیز ملاقات کنیم.

در صورتی که نیاز به یک خودروی قدرتمند دارید، می توانید خود را برای ورود پورشه 718 کایمن GT کلاب اسپرت آماده کنید. این خودرو از مواد سبک وزنی مانند فیبر طبیعی برای درب ها و همچنین بال عقب بهره می برد.

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژل مانیکور برای سلامت ناخن مضر است؟