ماجراى ٢٥ سال زندانى شدن 'عقید ابراهیم' وزیر دفاع سودان چیست؟ (عکس)


در روزهاى اخیر متنى به همراه عکس مقابل در فضاى مجازى در گردش است و از پیدا شدن عقید ابراهیم وزیر دفاع سابق سودان در یک زندان پس از سقوط عمرالبشیر خبر مى دهد.

ماجراى ٢٥ سال زندانى شدن 'عقید ابراهیم' وزیر دفاع سودان چیست؟ (عکس)نواندیش: در روزهاى اخیر متنى به همراه عکس مقابل در فضاى مجازى در گردش است و از پیدا شدن عقید ابراهیم وزیر دفاع سابق سودان در یک زندان پس از سقوط عمرالبشیر خبر مى دهد.

به گزارش نواندیش در این مطلب آمده:

این فرد عقید ابراهیم، وزیر دفاع سودان تا سال ۱۹۹۵ است که به خاطر مخالفت با عمر البشیر، رهبر مستبد سودان به شکل غیر قانونی و پنهانی به زندان افتاد! بعدها به خانواده و نزدیکانش اینگونه اعلام شد که در سال ۱۹۹۸ به خاطر حادثه ای جانش را از‌ دست داده است! پس از کودتای اخیر سودان و سرنگونی عمر البشیر از مسند قدرت، عقید ابراهیم‌ را در زیرزمینی یافتند، در حالی که قادر به راه رفتن نبود و یکی از چشمانش را نیز از دست داده بود! زیرزمینی که در آن زندانی شد سقفی بسیار کوتاه داشت تا ابراهیم قادر به راه رفتن در‌ آن نباشد و خوراک حیوانات به او داده می شد! حداقل های زندگی در این ۲۵ سال از او گرفته شد! اما اکنون او زنده است دیکتاتورها که سقوط میکنند ، جنایاتشان بر ملا میشود و چقدر تکان دهنده است...

اما بررسى هاى نواندیش به نقل از فرانس٢٤ حاکى است متن پرمخاطب فوق جعلى است!
ماجراى ٢٥ سال زندانى شدن 'عقید ابراهیم' وزیر دفاع سودان چیست؟ (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما