اگر عراقچی پرسپولیسی است نوه امام (ره) هم استقلالی است


اگر عراقچی پرسپولیسی است نوه امام (ره) هم استقلالی است

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: آش شفر آن‌قدر شور شده که خود استقلالی‌ها هم نمی‌توانند آن را بخورند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اتفاقات رخ داده در هفته بیست و نهم لیگ برتر واکنش‌های فراوانی را از طرف مدیران و پیشکسوتان استقلال در پی داشت. در این میان کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال هم در گفتگو با ما نکات جالبی مطرح کرد که از نظرتان می‌گذرد.


عاقبت تصمیم‌گیری وزیر
در اوایل دوران وزارت دکتر سلطانی‌فر به ایشان گفتم تصمیم گرفتن شما برای دو مجموعه استقلال و پرسپولیس به صورت همزمان کار غلطی است و باید اصلاح شود. در آن مقطع البته آقای وزیر از من ناراحت شد، ولی حالا خودتان می‌بینید که شرایط چگونه شده است. عاقبت تصمیم گرفتن وزیر برای استقلال و پرسپولیس همین می‌شود که شاهدش هستیم. البته اینکه تصور کنیم داوران مخصوصاً به نفع یا ضرر یک تیم سوت می‌زنند را نمی‌پذیرم. اشتباه داوری وجود دارد، ولی اشتباه است نه سناریو. الان استقلال و پرسپولیس هر دو می‌گویند از داوری ضربه خورده‌اند. خب اینکه نمی‌شود. بالاخره یک مجموعه باید سود برده باشد. داور که امتیاز بازی را به خانه خودش نمی‌برد.


آش شور
استقلال قدمتی ۷۵ ساله دارد و پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیاست. این تیم باید با دلسوزی اداره شود نه دستوری. آقایان به واسطه رابطه با دولت یک حکمی گرفتند و مسئول شدند، اما بعد از داستان قرارداد شفر، همان افرادی که به این‌ها حکم داده بودند، منتقدشان شدند. آش آنقدر شور شده که حالا حتی خود استقلالی‌ها هم نمی‌توانند آن را بخورند.


انتخاب کمیته فنی
چندی قبل به یکی از آقایان مسئول در استقلال گفتم اگر می‌خواهید شفر را عزل کنید، عنان کار را دست کمیته فنی بسپارید تا آن‌ها خودشان سرمربی را انتخاب کنند. الان هم با توجه به شرایط ارزی کشور، به نظرم باید اختیار انتخاب سرمربی فصل جدید را به دست کمیته فنی بسپاریم.


عراقچی و نوه امام (ره)
افراد حق اظهار نظر دارند. آقای عراقچی بنده خدا نه عضو هیئت مدیره پرسپولیس است و نه در فدراسیون فوتبال سمتی دارد. ایشان به عنوان یک شهروند اظهار نظر کرده و خواهان موفقیت پرسپولیس شده است. این یک اظهار نظر احساسی است که نباید باعث ناراحتی هواداران استقلال شود. یادمان نرفته که دکتر حمیدرضا آصفی، سخنگوی وزارت امور خارجه بود و در هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز حضور داشت. از طرف دیگر اگر آقای عراقچی پرسپولیسی است، ما هم افتخار می‌کنیم که حاج‌حسن خمینی، نوه محترم امام (ره) و فرزند عزیزشان نیز استقلالی هستند و این مسئله را بار‌ها رسانه‌ای کرده‌اند. به هر حال مقامات هم علایق ورزشی دارند و می‌توانند طرفدار تیم‌های باشگاهی باشند. اینکه گناه نیست و در قانون نیز هیچ جرم و محدودیتی برایش در نظر گرفته نمی‌شود.

خبرورزشی

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی