کامیون الکتریکی حمل زباله ماک جایگزینی مناسب برای کامیون‌های قدیمی +تصویر


صنایع خودروهای سنگین ماک به تازگی از کامیون حمل زباله این شرکت که با نیروی الکتریکی حرکت می‌کند، رونمایی کرده است.

کامیون الکتریکی حمل زباله ماک جایگزینی مناسب برای کامیون‌های قدیمی +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماک به عنوان یکی از مطرح‌ترین و با سابقه‌ترین صنایع ساخت خودروهای سنگین در ایالات متحده آمریکا و سایر نقاط جهان به تازگی نسل جدیدی از کامیون‌ههای حمل و جمع‌آوری زباله را که به صورت کامل نیروی الکتریکی برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند، معرفی کرده است.

مطمئنا تا کنون صدای کامیون‌های حمل زباله را در ساعات مختلف شب شنیده‌اید و چگونگی حمل و جمع‌آوری زباله‌‎ها را مشاهده کرده‌اید. اگر تجربه ایستادن در پشت این کامیون‌ها را داشته‌اید به حجم زیاد دود و آلایندگی‌هایی را که از اگزوز آ‌ن‌ها خارج می‌شود را مشاهده کرده‌اید. علاوهد بر آلودگی هوا، سر و صدای زیاد این کامیون‌ها سبب آلودگی صوتی نیز می‌شود.

بیشتر بخوایند: امن‌ترین مسیر رانندگی با ویژگی‌های ایمنی جدید تسلا

حال شرکت ماک برای رفع این مشکلات و ارائه کامیونی بدون آلایندگی و سر و صدا نسل جدید از کامیون‎‌های الکتریکی حمل و جمع‎‌آوری زباله را طراحی و تولید کرده است و به دنبال آن است تا آرامش و هوای پاک را دوباره به شهرهای بزرگ بازگرداند. کامیون حمل و جمع‌آوری زباله ماک به یک جفت باتری ۱۳۰ کیلووات مجهز است که قدرت معادت ۴۹۶ اسب‌بخار را برای کامیون تولید می‌کنید.

ماک برای عملکرد هرچه بهتر و پرقدرت‌تر این کامیون از فناوری‌های پیشرفته و نوین در آن استفاده کرده است. تلاش‌هایش مهندسان شرکت ماک سبب شده است به محض عرضه اولین دستگاه از این کامیون سریعا مشتریان زیادی برای خرید آن درخواست‌های خود را برای ماک ارسال کنند.

کامیون الکتریکی حمل زباله ماک جایگزینی مناسب برای کامیون‌های قدیمی +تصویر

نکته حائز اهمیت دیگر در این کامیون وجود سیستم‌های هوشمند ایمنی و راهبری در آن است. یعنی با توجه به هوشمند سازی کامیون راننده قادر است تنظیمات لازم برای هدایت کامیون به سمت مقاصد تعیین شده را به راحتی انجام دهد و با خیالی آسوده و بدون جا گذاشتن حتی یک سطل زیاله تمامی وظایف خود را انجام دهد.

انتهای پیام/

ماک، کامیون حمل زباله الکتریکی تولید کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان