قدرت ماورالطبیعه پرواز پهپادهای آمریکا در عراق را متوقف کرد


قدرت ماورالطبیعه پرواز پهپادهای آمریکا در عراق را متوقف کرد

بغداد - ایرنا - گزارش نیروهای ائتلاف بین المللی که در عراق فعالیت دارد، اعلام کرد که یک قدرت ماوراء الطبیعه مرتبط با امواج الکترومغناطیسی، پرواز تمامی پهپادهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی در آسمان عراق را متوقف کرده است.

منابع عراقی به نقل از یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گزارش دادند: امواج قوی الکترو مغناطیس موجود در آسمان عراق، پهپادهای فعال در زمینه مراقبت و شناسایی را دچار اختلال فنی کرده بطوری که آنها تغذیه مستقیم فیلم هایی را که از مسیر تهیه می کنند، از دست داده اند.
براساس این گزارش «میزان دخالت امواج الکترومغناطیس در اسمان عراق به 11 درصد رسیده و همین امر نیروهای ائتلاف ضد داعش را وادار کرده است، از ابزارهای انسانی برای جمع آوری گزارش های اطلاعاتی استفاده کنند.
تاثیرات نامطلوب الکترو مغناطیس موجب افزایش دما، میزان حرارت خورشید شده که فعالیت های پهپادی را تحت الشعاع قرار داده است.
آمریکا و چند کشور محدود همپیمان آن، از اگوست 2014 (مرداد 1393) به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت عراق و سوریه، ائتلافی به اصطلاح بین المللی را تشکیل دادند.
حملات این ائتلاف در سوریه تاکنون خسارت های مالی و جانی زیادی به بار آورده است.
درحالی که مقام های آمریکایی مدعی هستند که حملات این ائتلاف متوجه غیر نظامیان نیست، شبکه حقوق بشر سوریه در گزارشی اعلام کرد که ائتلاف آمریکایی 417 غیرنظامی شامل 175کودک و 90 زن را در سال 2018 میلادی کشته است.
شبس**9363** 1917

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!