«بفرمایید پژوهش» منتشر شد


«بفرمایید پژوهش» منتشر شد

گروه فرهنگی ــ کتاب «بفرمایید پژوهش» نوشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی صادقی و احمد شاکرنژاد از سوی مؤسسه دارالحدیث قم منتشر شد.

«بفرمایید پژوهش» منتشر شدبه گزارش ایکنا از قم، کتاب «بفرمایید پژوهش» با عنوان فرعی روش‌شناسی پژوهش و نگارش پایان‌نامه و مقالات علمی به قلم حجت‌الاسلام هادی صادقی، مدرس دانشگاه قرآن و حدیث و احمد شاکرنژاد، استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و به همت انتشارات دارالحدیث منتشر شد.

محتوای این اثر شامل درس‌گفتارهایی است که روش‌شناسی پژوهش و نگارش پایان‌نامه و مقالات علمی را با بیانی ساده و قابل فهم در قالب ۱۵۰ صفحه و در یک جلد به مخاطب ارائه می‌نماید.

کتاب بفرمایید پژوهش برگرفته از کتاب روش‌شناسی مطالعات دینی نوشته فرامرز قراملکی است که در ۱۲ فصل و با عناوینی همچون قلمروی سؤال در تحقیق، مراحل حل مسئله، دستیابی به پیشینه تحقیق، فرضیه‌پردازی و چگونگی تنظیم مفروضات، انواع تحقیق، روش‌های گردآوری تحقیق، فرآیندهای تحقیق، شیوه نگارش مقالات، روش‌شناسی در پژوهش دانشگاهی، انواع پایان نامه‌ها، نوآوری در پایان نامه‌ها و انواع شکل وسبک نگارش برای نشریات با هدف بیان ساده‌تر مباحث روش‌شناسی پژوهش و همچنین آشنایی طلاب و دانشجویان با شیوه نگارش مقالات علمی پژوهشی و علمی مروری تالیف شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به مرکز چاپ ونشر دارالحدیث به نشانی قم، میدان شهدا، خیابان معلم، پلاک ۱۲۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...