مهد قرآنی رایگان در مسجد داودقلی زنجان دایر شد


مسجد داودقلی زنجان، یکی از مساجد فعال شهر محسوب می شود که ایده های خلاقانه امام جماعت آن مسجد، رونق دوچندان به مسجد داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی اصغرولایتی از روحانیون جوان، پرتلاش ومردمی زنجان است که چهار سال متوالی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، سپاه و ستاد اقامه نماز استان به عنوان امام جماعت فعال و نمونه زنجان معرفی شد.

وی که درسال 96 به عنوان روحانی جوان برتر استان ازطرف استانداری انتخاب شد، سال‌هاست درمناطق محروم زنجان مشغول کارهای جهادی و فرهنگی است و توانسته موفقیت های زیادی دراین عرصه کسب نماید.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان گروه جهادی سفیران ولایت و شهید همت را راه اندازی کرده و با عضویت برداران و خواهران جهادی مشغول فعالیت هستند.

مهد قرآنی رایگان در مسجد داودقلی زنجان دایر شد

وی ضمن برگزاری کلاس های چهره به چهره برای فریضه امربه معروف، در کمپ های ترک اعتیاد جهت مشاوره حضور دارند؛ اقامه نماز جماعت، برپایی جلسات پرسش و پاسخ، کمک مالی و توزیع سبد کالا ازطریق خیرین هم از دیگر اقدامات این روحانی فعال است.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان این بار جهت تربیت قرآنی نونهالان به صورت رایگان مهد قرآنی امین را در مسجد دایر کرده و از این طریق توانسته است خدمات آموزشی وتربیتی 30 نفراز نونهال دختر و پسر زنجانی را با مربیان متخصص در دو کلاس قرآنی برعهده بگیرد.

در کنار این مهدقرآنی کلاس های آموزش قرآن، سبک زندگی قرآنی، خیاطی و عروسک بافی برای مادران این کودکان پیش بینی شده است تا مادرانی که از مناطق دور شهر فرزندان خود را به این مسجد می سپارند بتوانند از کلاس های آموزشی مسجد استفاده کنند.

مهد قرآنی رایگان در مسجد داودقلی زنجان دایر شد

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان با اشاره به اینکه استقبال مادران از این مهدکودک خوب است، گفت: کتاب های آموزشی این مهدکودک از بهزیستی ومهدهای قرآنی تهیه می شود.

حجت الاسلام ولایتی هدف این طرح را تربیت قرآنی وانقلابی نونهالان عنوان کرد و گفت: تربیت قرآنی اگر از سنین کودکی آغاز شود از اثرگذاری بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه چنین مراکزی زمینه ساز گسترش ارزش های قرآنی و انقلابی هستند، گفت: مردم تشنه معارف قرآنی هستند و آثار قرآن را در زندگی احساس می کنند.

مهد قرآنی رایگان در مسجد داودقلی زنجان دایر شد

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان با اشاره به اینکه فعالیت های این مسجد بدون حمایت مسئولان پیش رفته است، گفت: موفقیت این مسجد در اینگونه فعالیت ها به جهت روحیه جهادی، عشق به قرآن و رهبری متولیان آن بوده است.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری