ساخت فیلم مورتال کمبت (Mortal Kombat) به زودی آغاز می‌شود


ساخت فیلم مورتال کمبت (Mortal Kombat) به زودی آغاز می‌شود

ساخت فیلم مورتال کمبت به تهیه کنندگی جیمز وان به زودی آغاز خواهد شد. پیش تولید Mortal Kombat از اواخر همین ماه آغاز می‌گردد و باید منتظر اعلام بازیگران این فیلم باشیم. بازی دو بعدی مورتال کمبت در سال 1992 منتشر شد و توانست به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آرکید تاریخ تبدیل شود. نسخه‌های بعدی... نوشته ساخت فیلم مورتال کمبت (Mortal Kombat) به زودی...

ساخت فیلم مورتال کمبت به تهیه کنندگی جیمز وان به زودی آغاز خواهد شد. پیش تولید Mortal Kombat از اواخر همین ماه آغاز می‌گردد و باید منتظر اعلام بازیگران این فیلم باشیم.

بازی دو بعدی مورتال کمبت در سال 1992 منتشر شد و توانست به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آرکید تاریخ تبدیل شود. نسخه‌های بعدی آن نیز در این سال‌ها توانسته‌اند موفق ظاهر شوند و آخرین قسمت آن، مورتال کمبت 11 چند ماه قبل منتشر شد و توانست نظر طرفداران را جلب کند.

اولین نسخه سینمایی مورتال کمبت در سال 1995 به کارگردانی پل دبلیو اس اندرسون اکران شد و توانست به فروش 122 میلیون دلاری دست پیدا کند. همین فروش خوب کافی بود تا قسمت دوم آن با نام نابودی (Annihilation) به کارگردانی جان آر لئونتی راهی سینماها شود. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، تنها 50 میلیون دلار فروخت تا پرونده این مجموعه بسته شود. ایده ساخت یک مجموعه سینمایی جدید در سال 2011 مطرح شد و شرکت نیولاین سینما، کوین تنچرون (سازنده سریال مورتال کمبت: میراث) را برای ساخت آن‌ استخدام کرد اما به دلیل تاخیرهای فراوان از پروژه کنار رفت. در نهایت، نیولاین، جیمز وان را به عنوان تهیه کننده به این پروژه آورد و کارگردان ناشناسی به نام سایمون مک کوئید را برای ساخت آن برگزید.

ساخت فیلم مورتال کمبت (Mortal Kombat) به زودی آغاز می‌شود

به نظر می‌رسد توسعه فیلم با سرعت در حال پیشروی است و پیش تولید فیلم از اواخر همین ماه در کشور استرالیا آغاز می‌شود. جزئیات داستانی فیلم هنوز مشخص نیست اما در سال گذشته اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد، داستان پیرامون یک شخصیت جدید به نام Cole Turner جریان خواهد داشت و همچنین شخصیت Raiden چهارده ساله‌ خواهد بود! البته یکی از دیگر از تهیه کنندگان فیلم، تاد گارنر این شایعات را رد کرد. طبق شایعه دیگر، احتمال حضور جوئل ادگارتون در نقشKano وجود دارد.

باید دید جیمز وان چه نقشه‌ای برای این بازسازی جدید مورتال کمبت دارد اما شکی نیست که این تهیه کننده و کارگردان مشهور، در زمینه آثار اکشن، از کارنامه قدرتمندی برخورد است و فروش حیرت انگیز فیلم‌های ساخته او همانند آکوآمن و سریع و خشمگین 7 از همین مسئله حکایت دارد.

فیلم مورتال کمبت سال 1995 شاید در آن زمان فروش خوبی را تجربه کرد اما در ذهن طرفداران خاطرات خوشی را بر جای نگذاشت و باید دید این اثر جدید می‌تواند بهتر ظاهر شده و فیلم شایسته‌ای برای این مجموعه بازی ویدیویی محبوب باشد یا خیر.

فیلم مورتال کمبت هنوز تاریخ انتشار ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر