«پوگبا» در مسجد النبی و مکه مکرمه برای ادای فریضه حج در ماه رمضان


«پوگبا» در مسجد النبی و مکه مکرمه برای ادای فریضه حج در ماه رمضان

«پل پوگبا» برای ادای فریضه حج عمره در ماه مبارک رمضان به مکه مکرمه و مسجد النبی سفر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العربی الجدید، «پل پوگبا» ستاره فوتبال فرانسه و بازیکن باشگاه منچستر یونایند انگلیس برای ادای مناسک حج عمره در ماه پرفضیلت رمضان به عربستان سفر کرد.

یک فیلم ویدیویی از این بازیکن منتخب فرانسه در شبکه ارتباط اجتماعی توئیتر منتشر شده است که روز گذشته(سه شنبه 24 اردیبهشت) درحال تناول افطاری در مسجد النبی در مدینه منوره است. قرار است که وی مناسک حج عمره را در مکه مکرمه بجا آورد.

پوگبا برای سومین بار است که برای ادای مناسک حج عمره به مکه مکرمه سفر کرده است.

این بازیکن مسلمان منچستر یونایتد تمایل دارد تا مناسک حج عمره را در طول ماه مبارک رمضان ادا کند، همچنین پیش از این تعدادی از هواداران وی در شبکه های اجتماعی،بارها تصاویری از این ستاره فوتبال را هنگام ادای نماز در شهر منچستر منتشر کردند.

پوگبا به تعدادی از ستارهای مشهور فوتبال جهان که تمایل به ادای فریضه مناسک حج عمره دارند، پیوسته است، پیش از این تعدادی از بازیکنان مسلمان از جمله «ریاض محرز» ستاره الجزایری تیم لستر سیتی، «مسعود اوزیل»، «سامی خضیره»، «کریم بنزما»، «فرانک ریبری»، «آردا توران» و «نوری شاهین»، «ادین دزیکو» و دیگر بازیکنان برای مناسک حج به مکه مکرمه سفر کردند.

گفتنی است، پل لبایل پوگبا، فوتبالیست فرانسوی تیم ملی این کشور و باشگاه منچستر یونایتد است؛ وی پیش از این در تیم یوونتوس نیز بازی می کرده است. پوگبا در سال 2013 میلادی توانست جایزه پسرطلایی فوتبال را بگیرد. وی را می توان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه دانست که باعث شد این تیم به مقام قهرمانی دست یابد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر