تست موس نیسان جوک | فیلم


تست موس نیسان جوک نیسان جوک بر پایه پلتفرم B رنو نیسان ساخته شده است. این همان پلتفرمی است که خودروهایی مانند نیسان میکرا، داتسون GO، رنو کپچر، رنو کلیو، رنو سیمبل، رنو توئینگو و رنو Wind را نیز تشکیل داده است. همچنین نسخه‌ای از این پلتفرم که فاصله محوری آن کمی افزایش یافته است نیز با نام B0 وجود دارد که خودروهایی مانند نیسان Cube، نیسان Sylphy،...

تست موس نیسان جوک

نیسان جوک بر پایه پلتفرم B رنو نیسان ساخته شده است. این همان پلتفرمی است که خودروهایی مانند نیسان میکرا، داتسون GO، رنو کپچر، رنو کلیو، رنو سیمبل، رنو توئینگو و رنو Wind را نیز تشکیل داده است. همچنین نسخه‌ای از این پلتفرم که فاصله محوری آن کمی افزایش یافته است نیز با نام B0 وجود دارد که خودروهایی مانند نیسان Cube، نیسان Sylphy، نیسان تیدا/ورسا، داچیا لوگان، داچیا ساندرو، داچیا داستر و لادا XRAY بر پایه آن ساخته شده‌اند. لازم به ذکر است که نیسان جوک نیز از نسخه دارای فاصله محوری بیشتر استفاده می‌کند.

طراحی نیسان جوک به‌هیچ‌عنوان رسمی و لوکس نیست، بلکه نیسان تمام تلاش خود را انجام داده است تا خودرویی جوان‌پسند با چهره‌ای نه‌چندان جدی خلق کند و البته در این کار کاملاً موفق بوده است. می‌توان بدون اغراق زبان طراحی جوک را متفاوت از هر خودرویی که برندهای شناخته شده در حال حاضر تولید می‌کنند دانست. نیسان با این طراحی به نوعی ساختارشکنی کرده است و البته جواب این ریسک را هم گرفته است.

(۱۹۱)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس