هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره‌ نقاط قوت خود معامله نمی‌کند +عکس‌نوشته


هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره‌ نقاط قوت خود معامله نمی‌کند +عکس‌نوشته

قسمتی از بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام را که سایت دفتر حفظ و نشر آثار ایشان در قالب سخن‌نگاشت منتشر کرده است، مشاهده می‌کنید.

هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره‌ نقاط قوت خود معامله نمی‌کند +عکس‌نوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در ادامه قسمتی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار را که سایت دفتر حفظ و نشر آثار ایشان در قالب سخن‌نگاشت منتشر کرده است، مشاهده می‌کنید.

سخن‌نگاشت | هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره‌ی نقاط قوت خود معامله نمیکند

رهبر انقلاب: میگویند مذاکره کنیم درباره‌ی سلاح دفاعی شما که چرا موشکی با فلان برد میسازید؛ این برد را کم کنید که اگر شما را زدیم نتوانید پایگاه ما را بزنید و جواب بدهید!خب معلوم است که هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره‌ی نقاط قوت خود معامله نمیکند. یا مثلاً میگویند درباره‌ی عمق راهبردی‌تان در منطقه صحبت کنیم؛ یعنی این را از دست بدهید. پس اصل مذاکره غلط است، حتی با آدم حسابی. اینها که آدم حسابی هم نیستند و به هیچ چیز پایبند نیستند. البته هیچ‌کس در عقلای ما هم دنبال مذاکره نیست. ۹۸/۲/۲۴

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد