راه‌اندازی پویش رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی از برنامه‌های دهه کرامت


راه‌اندازی پویش رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی از برنامه‌های دهه کرامت

برازش از آمادگی کامل سازمان صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی گسترده برنامه‌های دهه کرامت خبر داد و گفت: پویشی در سازمان صدا و سیما با همکاری برخی از رسانه های مجازی و نوشتاری برای پوشش این برنامه‌ها راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «محمود رضا برازش» در نشست کارگروه هنری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، که با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر میان دستگاه های فعال در حوزه دهه کرامت، امروز (۲۳ اردیبهشت ماه) در محل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان صدا و سیما برای اطلاع رسانی درباره برنامه های دهه کرامت اعلام آمادگی کرده است.
مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) تصریح کرد: طی جلسه ای که با آقای دارابی داشتیم، اعلام شد سازمان صدا و سیما برنامه های مناسب درباره این دهه را در شبکه های مختلف پخش می کند.
وی افزود: پویشی در سازمان صدا و سیما با همکاری برخی از رسانه های مجازی و نوشتاری اعم از خبرگزاری ها و روزنامه ها برای پوشش برنامه ها و جشن های دهه کرامت راه اندازی شده است.
برازش بیان کرد: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت باید از ظرفیت تمام رسانه ها برای انعکاس مناسب فعالیت ها و اقدامات خود استفاده کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت باید در راستای فعال تر کردن ظرفیت گروه های مردمی برای اجرای برنامه های دهه کرامت باشد.
پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران