مهرداد پولادی :درگیری در صحن دانشگاه خلاف شان دانشجوست و مسئولان دانشگاه باید پاسخگو باشند


مهرداد پولادی :درگیری در صحن دانشگاه خلاف شان دانشجوست و مسئولان دانشگاه باید پاسخگو باشند

شفقنا -انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران خواستار پاسخگویی مسئولین دانشگاه درباره ی طرح های کارشناسی نشده در فضای دانشگاه است و چه بسا عمل به قانون با تبیین منطق آن عملیاتی تر است. دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در گفتگو با شفقنا با اشاره به تجمع روز دوشنبه در دانشگاه تهران: ضرب […]

مهرداد پولادی :درگیری در صحن دانشگاه خلاف شان دانشجوست و مسئولان دانشگاه باید پاسخگو باشند

شفقنا -انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران خواستار پاسخگویی مسئولین دانشگاه درباره ی طرح های کارشناسی نشده در فضای دانشگاه است و چه بسا عمل به قانون با تبیین منطق آن عملیاتی تر است.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در گفتگو با شفقنا با اشاره به تجمع روز دوشنبه در دانشگاه تهران: ضرب و شتم از ناحیه ی هر فردی جامعه را متشنج می کند و امروز بیش از هر چیز به گفتگو نیاز داریم. تصمیم درباره ی نحوه ی برخورد با مقوله ی حجاب در دانشگاه سبب اصلی بروز حوادث در این تجمع بود هرچند انجمن تذکرات خود را درباره ی نحوه ی برخورد فرهنگی با این قبیل مسائل در جلسات شورای فرهنگی داده است ولی فضای خشن روز دوشنبه حاکی از عدم توجه به رفتار فرهنگی و اعمال برخورد ضربتی به بهانه ی ورود به ماه مبارک رمضان بود.

مهرداد پولادی با اشاره به فضا سازی رسانه های داخلی و خارجی اضافه کرد:از رسانه های داخلی انتظار می رفت وقتی به ابعاد موضوع واقف نیستند حکم صادر نکنند ولی متاسفانه دیدیم که تجمعی که به صورت خودجوش برگزار شده بود را به نام این و آن زدند در حالی که انجمن اسلامی هرگاه اراده داشته در میدان باشد با شناسنامه ی خود وارد شده و احتیاجی به سیاسی کاری ندارد. رسانه های خارجی هم آماده بهره برداری به نفع خودشان هستند در حالی که عقل جمعی دانشجویان خط و ربط خارجی را نمی پذیرد.

این فعال دانشجویی ضمن اتهاماتی که علیه انجمن اسلامی طرح شده است، بیان داشت: در این روزها برخی دنبال تصفیه حساب سیاسی هستند و با اتهام بی دینی به قدیمی ترین تشکل اسلامی به دنبال فرار از مسئولیت در قبال اعمالشان هستند. این که جریانی خود را نماینده تمام دانشجویان مسلمان بداند انحصار گرایی ست که از فضای سیاسی و فرهنگی به دین هم سرایت کرده است. ما این رفتارها را خلاف انصاف می دانیم و در نهایت روزنامه ها و رسانه هایی که با تیترهایشان اتهام بی دینی و حرمت شکنی ماه مبارک رمضان را به انجمن اسلامی وارد کردند را به تقوا دعوت می کنیم.

مهرداد پولادی در پایان افزود: از تشکل هایی که با شناسنامه ی انقلابی به میدان می آیند بیش از پیش باید توجه داشته باشند که انقلاب اسلامی مرهون رشادت های جوانان همین مرز و بوم بوده و خدایی نکرده با رفتار و کردارشان فضا را ملتهب نکنند که در این روزها کشور به آرامش نیاز دارد و گفتگو حلقه ی مفقوده ی جامعه ی ماست. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران خواستار پاسخگویی مسئولین دانشگاه درباره ی طرح های کارشناسی نشده در فضای دانشگاه است و چه بسا عمل به قانون با تبیین منطق آن عملیاتی تر است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی