اطلاعیه شماره 28 جمعه مورخ 98/02/27


اطلاعیه شماره 28 جمعه مورخ 98/02/27
اطلاعیه شماره 28 جمعه مورخ 98/02/27

پیرو اطلاعیه شماره 27 چهارشنبه مورخ 98/02/25، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال سیلابی شدن ناگهانی و موقتی رودخانه های کوهپایه ای در استانهای زیر پیش بینی می شود:

جمعه 97/02/27: شمال خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان شمالی، شمال شرق گلستان، شرق مرکزی، نیمه غربی اصفهان، نیمه شمالی و شرق فارس، غرب یزد، ارتفاعات و بخشهای غربی کرمان، شمال و شرق هرمزگان، شرق و برخی مناطق جنوب سیستان و بلو چستان، ارتفاعات شرقی زاگرس مرکزی در شرق کهگیلویه و بویراحمد و شرق چهارمحال و بختیاری.
شنبه 97/02/28: شمال خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی، جنوب اصفهان، نیمه شمالی فارس، غرب یزد، ارتفاعات و بخشهای غربی کرمان، شمال و شرق هرمزگان، سیستان و بلو چستان، ارتفاعات شرقی زاگرس مرکزی در شرق کهگیلویه و بویراحمد و شرق چهارمحال و بختیاری.
یکشنبه 97/02/29: شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، نیمه شمالی فارس، جنوب و غرب اصفهان، غرب یزد، ارتفاعات و بخشهای غربی کرمان، شمال و شرق هرمزگان، بخشهایی از سیستان و بلو چستان، ارتفاعات شرقی زاگرس مرکزی در شرق کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری.
لذا به هموطنان عزیز توصیه می شود در ساعات بعدازظهر و اوایل شب از اسکان در حاشیه رودخانه های و مسیلها خودداری فرمایند و با توجه به وقوع تندباد موقت احتمال شکست شاخه های درختان وجود دارد. همچنین به دلیل وقوع صاعقه در ارتفاعات، لازم است کوهنوردان حتی الاامکان از صعود به ارتفاعات خودداری نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی