فیلم جدید بتمن با بازی رابرت پتینسون اکران می شود؟


رسانه کلیک – گزارشی جدید در رابطه با قسمت بعدی فیلم بتمن در اختیار رسانه ها قرار گرفته که به حضور رابرت پتینسون در آن اشاره می کند.  بن افلک دیگر نقش بتمن را بر عهده ندارد و به صورت رسمی از این شخصیت خداحافظی کرده است. در همین راستا، بسیاری منتظر معرفی بتمن جدید در […] نوشته فیلم جدید بتمن با بازی رابرت پتینسون اکران می شود؟ اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – گزارشی جدید در رابطه با قسمت بعدی فیلم بتمن در اختیار رسانه ها قرار گرفته که به حضور رابرت پتینسون در آن اشاره می کند.

بن افلک دیگر نقش بتمن را بر عهده ندارد و به صورت رسمی از این شخصیت خداحافظی کرده است. در همین راستا، بسیاری منتظر معرفی بتمن جدید در فیلم مستقل بتمن با کارگردانی مت ریوز هستند.

این فیلم مراحل توسعه خود را طی می کند. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Variety در اختیار رسانه ها قرار گرفته، در قسمت جدید بتمن، رابرت پتینسون به ایفای نقش می پردازد.

در حال حاضر اطلاعات رسمی در این زمینه منتشر نشده؛ با این حال گزارش Variety به این موضوع اشاره می کند که در آینده نزدیک یک قرارداد میان این بازیگر و سازندگان فیلم منعقد می شود. در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد، در آینده نزدیک شاهد انتشار بیانیه رسمی در این رابطه خواهیم بود.

فیلم جدید بتمن با بازی رابرت پتینسون اکران می شود؟

این بازیگر با فیلم های Twilight به محبوبیت رسید؛ با این حال در سال های اخیر شاهد بازی او در فیلم های متنوعی بودیم. با توجه به این موضوع، ایفای نقش به عنوان بتمن می تواند یک فرصت جدید برای این بازیگر جوان باشد.

قسمت جدید بتمن که البته یک فیلم مستقل محسوب می شود، در 25 ژوئن سال 2021 روی پرده می رود. با توجه به این موضوع، چند سال با اکران این فیلم فاصله داریم و پتینسون می تواند در این مدت به خوبی خود را با شخصیت بتمن وفق دهد.

پیش از اینکه بن افلک به عنوان بتمن در فیلم های این شخصیت بازی کند، کریستین بیل این نقش را بر عهده داشت. محبوبیت بالای بیل در این شخصیت و همچنین بازی ضعیف افلک، باعث شد طرفداران بتمن نسبت به این موضوع اعتراض کنند و سازندگان تصمیم به تغییر بازیگر این شخصیت بگیرند (ابراز تمایل جوزف روسو به کارگردانی فیلم بتمن).

Source: ubergizmo

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق