نسخه المپیک 2020 سامسونگ گلکسی S10 پلاس از راه رسید


رسانه کلیک – گلکسی S10 پلاس در یک نسخه مخصوص معرفی شد. مدل المپیک این گوشی هوشمند دارای رنگ سفید و لوگوی بازی های المپیک است. از سال 1998، سامسونگ به عنوان یکی از اسپانسرهای مسابقات المپیک فعالیت داشته و تا سال 2028، این روند ادامه دارد. این برند کره ای با نزدیک شدن به […] نوشته نسخه المپیک 2020 سامسونگ گلکسی S10 پلاس از راه رسید اولین بار در...

رسانه کلیک – گلکسی S10 پلاس در یک نسخه مخصوص معرفی شد. مدل المپیک این گوشی هوشمند دارای رنگ سفید و لوگوی بازی های المپیک است.

از سال 1998، سامسونگ به عنوان یکی از اسپانسرهای مسابقات المپیک فعالیت داشته و تا سال 2028، این روند ادامه دارد. این برند کره ای با نزدیک شدن به مسابقات المپیک 2020، نسخه ویژه ای از پرچمدار خود را معرفی کرده است.

امسال گلکسی S10 پلاس در نسخه المپیک از راه رسیده است. این گوشی هوشمند که سفید رنگ است، از لوگوی المپیک 2020 توکیو روی پنل پشتی خود بهره می برد (بهترین هتل های توکیو برای المپیک 2020 کدامند؟).

این گوشی هوشمند به همراه نسخه ویژه ای از هدفون های بی سیم گلکسی بادز در اختیار کاربران قرار می گیرد. سامسونگ تنها 10 هزار نمونه از این نسخه ویژه را به تولید می رساند.

فروش این مدل مخصوص از اواخر ماه جولای شروع شده و در کشور ژاپن، اپراتور Docomo آن را به صورت انحصاری و با قیمت 1000 دلار به فروش می رساند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با فروش این محصول در خارج ژاپن، به اینترنت راه پیدا نکرده است.

نسخه المپیک 2020 سامسونگ گلکسی S10 پلاس از راه رسید

سامسونگ محتوای مخصوص المپیک 2020 را همراه با این محصول در اختیار کاربران قرار می دهد. در گذشته شاهد عرضه اپلیکیشن های مخصوص و همچنین استریم بازی ها به صورت واقعیت مجازی از سوی سامسونگ بودیم.

در گذشته این برند کره ای نسخه المپیک گوشی های گلکسی نوت 8، گلکسی S7 Edge، گلکسی نوت 3 و گلکسی نوت را روانه بازار کرده بود (نگاهی به نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8؛ زیباروی کره ای).

گلکسی S10 پلاس جدیدترین پرچمدار سامسونگ محسوب می شود که از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی سه گانه و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به نمایشگر 6.4 اینچی و سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری One UI اشاره کرد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های جدید و جنجالی سحر قریشی / به ایران برمیگردم و شکایتم از تتلو را پیگیری می کنم!