دکوراسیون داخلی بوتیک لباس به سبک ایتالیایی


دکوراسیون داخلی بوتیک لباس به سبک ایتالیایی

طراحی داخلی فروشگاه HIT Gallery،در نوامبر سال ۲۰۰۹ توسط هنرمند ایتالیایی متولد یونان به نام Giorgio De Chirico، با کانسپت آوردن جوهره و روح ایتالیا با روش های شگفت انگیز جدید در فضا انجام شده است.

دکوراسیون داخلی بوتیک لباس به سبک ایتالیایی

رنگ غالب در فضا یک سایه خنثی بین سبز و بیشتر متمایل به آبی است و در کف فروشگاه نیز برای ایجاد کنتراست رنگی از پترن و رنگ سفید مشکی استفاده شده است.

#gallery-5 { margin: auto; } #gallery-5 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-5 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-5 .gallery-caption { margin-left: 0; }

این فروشگاه که در مرکز خرید تایمز واقع در جزیره هنگ کنگ واقع شده است. دارای طرحی منحصر به فرد و جذاب با الهام از معماری ایتالیایی جلب نظر می کند در طراحی داخلی فضا یک طرح متقارن قوی، به همراه آرک ها، رنگ آبی و کنتراست رنگی در آن به چشم میخورد. آرک ها، یادآور حیاط های ایتالیایی قرن شانزدهم می باشند .

#gallery-6 { margin: auto; } #gallery-6 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-6 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-6 .gallery-caption { margin-left: 0; }

نوع قفسه بندی با به کارگیری آرک ها و رنگ آبی آرامش بخش تم خاصی در دکوراسیون ایجاد کرده و ویترین تمام شیشه ای امکان دید کامل را برای جذب بیشتر مشتریان به فروشگاه ممکن ساخته و با ایجاد کنجکاوی برای تجربه فضایی به داخل گالری می کشاند.

دکوراسیون داخلی بوتیک لباس به سبک ایتالیایی

دکوراسیون داخلی بوتیک لباس به سبک ایتالیایی

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم