تولید همبرگر با مواد غذایی غیرقابل مصرف


تولید همبرگر با مواد غذایی غیرقابل مصرف

در این کارگاه مقدار متنابهی همبرگر آماده و مواد اولیه غیر مجاز کشف و ضبط گردید. متأسفانه مواد اولیه بکار گیری شده در تولید همبرگر در این واحد غیر مجاز کاملاً غیر بهداشتی و ناسالم بودند.

تولید همبرگر با مواد غذایی غیرقابل مصرف
رئیس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه از کشف یک کارگاه زیر زمینی تولید همبرگر دست ساز در این شهرستان خبرداد.

صدقیانی فر در جمع خبرنگاران گفت: این کارگاه با هوشیاری همکاران بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان ارومیه و با هماهنگی مقام قضائی برای ورود به کارگاه، کشف و مواد غذایی غیر قابل مصرف آن توقیف شد.

وی افزود: در این کارگاه مقدار متنابهی همبرگر آماده و مواد اولیه غیر مجاز کشف و ضبط گردید. متأسفانه مواد اولیه بکار گیری شده در تولید همبرگر در این واحد غیر مجاز کاملاً غیر بهداشتی و ناسالم بودند.

رئیس مرکز بهداشت ارومیه در ادامه افزود: در گام بعدی با حسن تدبیر بازرسان بهداشتی، اماکنی که اقدام به تهیه همبرگر از این واحد نموده بودند شناسایی و همبرگر‌های غیر بهداشتی با اقدام فوری پلیس بهداشت در سطح عرضه جمع آوری شدند.

وی تاکید کرد: تأمین سلامت غذایی خط قرمز مرکز بهداشت شهرستان ارومیه می‌باشد و بازرسان بهداشت محیط این مرکز، در برخورد با چنین مواردی کاملاً جدی هستند.

صدقیانی فر همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را با شماره تلفن‌های ۱۹۰ و یا ۳۲۲۳۷۰۰۱ در میان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول