فراخوان شرکت بازی‌سازان در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال


مهلت ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری به پایان می‌رسد و بازی‌سازان نیز می‌توانند در موضوعات «خانواده و سبک زندگی»، «مسجد و مناسک دینی»، «کسب و کارهای نوپا» و «حکمرانی و مدیریت» به ثبت‌نام در این جشنواره و ارسال آثار خود بپردازند. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، و به...

فراخوان شرکت بازی‌سازان در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال
مهلت ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری به پایان می‌رسد و بازی‌سازان نیز می‌توانند در موضوعات «خانواده و سبک زندگی»، «مسجد و مناسک دینی»، «کسب و کارهای نوپا» و «حکمرانی و مدیریت» به ثبت‌نام در این جشنواره و ارسال آثار خود بپردازند.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، و به نقل از دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال، به منظور فراهم‌کردن فرصت مناسب برای ثبت‌نام و آماده‌کردن محتوا و خدمات مرتبط با محورهای جشنواره توسط متقاضیان و درخواست ایشان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام، به پیشنهاد کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، رویداد مذکور تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ تمدید شده است. گفتنی است با توجه به تعداد بالای آثار موجود برای رقابت در بخش‌ها و محورهای مختلف موضوعی جشنواره و آغاز داوری اولیه از ابتدای خردادماه ۱۳۹۸، این زمان دیگر قابل تمدید نخواهد بود.
یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال با محوریت موضوعات هفت‌گانه شامل «امید و نشاط اجتماعی»، «مقاومت و انقلاب اسلامی»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام و فرهنگ ملی و محلی»، «مسجد و مناسک دینی»، «کسب و کارهای نوپا» و «حکمرانی و مدیریت» برگزار می‌شود.
از جمله قالب‌های اولویت‌دار برای دریافت آثار این جشنواره می‌توان به «بازی‌های رایانه‌ای» اشاره کرد که براساس معیارهای «فنی، طراحی، هنری، بازی‎نامه و داستان» ارزیابی می‌شوند.
براساس آنچه توسط روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال اعلام شده بازی‌های رایانه‌ای از جمله قالب‌های اولیت‌دار در موضوعات «خانواده و سبک زندگی»، «مسجد و مناسک دینی»، «کسب و کارهای نوپا» و «حکمرانی و مدیریت» است.
یازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال در هفت بخش موضوعی و در ۳۳ عنوان داوری خواهد شد و به برگزیدگان هر عنوان به صورت مجزا جوایزی به ترتیب ذیل اهدا خواهد شد
رتبه اول: تندیس زرین سرآمد+لوح+جایزه ۷۰ میلیون ریالیرتبه دوم: لوح تقدیر+جایزه ۵۰ ملییون ریالیرتبه سوم: لوح تقدیر+جایزه ۳۰ ملیون ریالی
همچنین برگزیدگان علاوه بر دریافت جوایز فوق از حمایت‌های معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ذیل آن، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برخوردار خواهند شد.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک در جشنواره ثبت‌نام کرده و به ارسال آثار خود بپردازند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت جشنواره مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس