مدل 2020 اتومبیل GMC Sierra، خودرویی مجهز به جدیدترین فناوری‌ها


مدل 2020 اتومبیل GMC Sierra، خودرویی مجهز به جدیدترین فناوری‌ها

شرکت جنرال موتورز نسل جدیدی از خودروهای سنگین و قدرتمند خود را پس از مجهز کردن به جدیدترین فناوری‌های صنعت خودرو، معرفی کرد.

مدل 2020 اتومبیل GMC Sierra، خودرویی مجهز به جدیدترین فناوری‌هابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت جنرال موتورز ایالات متحده آمریکا به تازگی نسل جدید از خودروهای سنگین سیرا را با نام 2020 GMC Sierra 1500 معرفی کرده است. حدود یک سال طراحی و تولید پیکاب قدرتمند GMC می‌گذرد ولی طبق نظر مدیران این شرکت بزرگ آمریکایی خودرو Sierra 1500 تا چند روز پیش معرفی نشده بود و سرانجام به طور رسمی رونمایی شد. با وجود تاخیری تقریبا طولانی در عرضه این خودرو ولی اکنون علاقمندان می‌توانند پیکاپی جذاب را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: طرح‌های جدید بیوک از آینده‌ای درخشان خبر می‌دهند

خودروی 2020 GMC Sierra 1500 در زمینه فناوری خودرویی بسیار پیشرفته و حتی بی‌همتا محسوب می‌شود. مهندسان جنرال موتورز از سیستم پیشرفته ProGrade Trailering در این خودرو استفاده کردند. اصلی‌ترین رکن این سیستم تجهیز قسمت‌های مختلف این خودرو به 15 دوربین مختلف است که دیدی بسیار کامل از تمام محیط پیرامون خودرو را به راننده نشان می‌دهد و احتمال دیده نشدن عابر پیاده یا وسایل نقیله دیگر را تقریبا به صفر می‌رساند.

مدل 2020 اتومبیل GMC Sierra، خودرویی مجهز به جدیدترین فناوری‌ها

با استفاده از این دوربین‌ها حتی در صورت نصب تریلر به انتهای خودرو راننده هم‌چنان دیده کاملی از پشت سر خود دارد. علاوه بر تجهیزات پیشرفته‌ای از قیبل ProGrade Trailering خدمات پس از فروش و گرانتی مناسب و فراگیر این خودرو از غواملی است که نظر هر مشتری را به خود جلب کرده و به خرید این خودرو ترقیب می‌کند.

دیگر فناوری به کار رفته در این خودرو سیستمی است که در زمان ترافیک کنترل خودرو را تحت اختیار خود در می‌آورد و با قرار گیری منظم در یک لاین حرکت راننده، فرصت مناسبی را برای استراحت راننده فراهم می‌کند و در صورت بیش از حد نزدیک شده به خودرو جلویی به صورت خودکار ترمز می‌گیرد.

مدل 2020 اتومبیل GMC Sierra، خودرویی مجهز به جدیدترین فناوری‌ها

این خودرو دارای موتوری با ظرفیت ۵.۳ لیتر و به صورت V8 است. جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک به خوبی در فراینده رسیدن سرعت و قدرت موتور به حداکثری خود به خوبی عمل می‌کند. هر چهار چرخ این خودرو با انتقال دهنده‌های نیرو درگیر بوده و امکان عبور از هر مانعی را مهیا می‌سازد.

انتهای پیام/

پیکاپ قدرتمند جی‌ام‌سی با فناوری‌هایی پیشرفته معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت