تلاش یک دختر برای خودکشی در شهرک غرب! +فیلم


تلاش یک دختر برای خودکشی در شهرک غرب! +فیلم

در ویدئوی زیر، تلاش آتش‌نشان شهرک غرب تهران برای جلوگیری از خودکشی خانمی را که قصد دارد از بالای دکل مخابراتی خود را به پایین پرت کند، می‌بینید.

سرویس عکس و فیلم فردا: در ویدئوی زیر، تلاش آتش‌نشان شهرک غرب تهران برای جلوگیری از خودکشی خانمی را که قصد دارد از بالای دکل مخابراتی خود را به پایین پرت کند، می‌بینید.

آتش‌نشانی تهران: خودکشی دختر جوان در شهرک غرب را تایید نمی‌کنیم

ایرنا نوشت: سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه اقدام به خودکشی دختر جوان در شهرک غرب پایتخت را تایید نمی کند گفت: هیچگونه علائمی از خودکشی در این رویداد توسط آتش نشانان مشاهده نشد.

برخی رسانه ها روز یکشنبه اعلام کردند اقدام به خودکشی دختری جوان در شهرک غرب که روی یک دکل مخابراتی رفته بود ناکام ماند و به سلامت از دکل پایین آورده شد.
سخنگوی آتش نشانی تهران عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: حوالی ظهر امروز یک مورد حادثه خودکشی در خیابان مهستان شهرک غرب به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران یک تیم نجات به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که دختر جوانی به ارتفاع بیش از ۱۰ متری روی آنتن مخابراتی گرفتار شده است.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان پس از بررسی های لازم با استفاده از یک دستگاه بالابر به این فرد دسترسی پیدا کردند و در نهایت وی توسط بالابر آتش نشانی نجات یافت.

او با رد هرگونه خودکشی این دختر جوان گفت: آتش نشانان، علائم اقدام به خودکشی در صحنه ندیدند و فرد مذکور نیز در اختیار کارشناسان پلیس قرار دارد.

ملکی افزود: معمولا در حوادث خودکشی فردی که قصد دارد این کار را انجام دهد به سختی تسلیم نیروهای عملیاتی و نجات می شود که در این فرد هیچگونه علائمی مبنی بر خودکشی وجود نداشته است. او گفت: علت و انگیزه بالارفتن این دختر از دکل مخابراتی در دست بررسی کارشناسان پلیس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !