جنوا، قدیمی‌ترین باشگاه ایتالیا در آستانه سقوط به سری بی قرار گرفت


جنوا، قدیمی‌ترین باشگاه ایتالیا در آستانه سقوط به سری بی قرار گرفت

امپولی با آندریاتزولی، سومین برد پیاپی خود را کسب کرد تا از منطقه سقوط خارج شود؛ آنها تیم آماده تورینو را با...

طرفداری- در هفته سی و هفتم سری آ، امپولی در ادامه روند فوق العاده خود با نتیجه 4-1 تورینو را مغلوب کرد تا سرانجام از جمع سه تیم سقوط کننده به سری بی خارج شود. با این نتیجه، جنوا فاصله زیادی تا سقوط ندارد.

تاریخ تاسیس باشگاه جنوا به سال 1893 برمی گردد و از قدمت آن 126 سال می گذرد؛ هفته آینده برای بسیاری از تیم های پایین جدول، سرنوشت ساز خواهد بود. امپولی با نتیجه 4-1 از سد تورینو گذشت و پارما با نتیجه 1-0 فیورنتینا را شکست داد. با این نتایج، امپولی بالاتر از جنوا قرار گرفت و البته بقای پارما در سری آ قطعی شد. نکته مهم اینکه هفته آینده فیورنتینا در خانه میزبان جنوا است و اینتر از امپولی پذیرایی می کند. حالا خطر سقوط حتی تیم فیورنتینا را نیز تهدید می کند بنابراین یک جنگ واقعی در فلورانس شکل خواهد گرفت. اینتر نیز به خوبی می داند اگر امشب در ناپل سهمیه لیگ قهرمانان اروپای خود را قطعی نکند، ممکن است هفته آینده مقابل تیم آماده و با انگیزه امپولی غافلگیر شود.

لازم به ذکر است با نتایج بازی های امروز، سهمیه رم در لیگ اروپا قطعی شد و با توجه به نتایج بازی های رو در رو، حتی در صورت هم امتیاز شدن رم با تورینو، جالوروسی سهمیه سوم را لیگ اروپا به دست خواهد آورد. با توجه به پیروزی پارما مقابل فیورنتینا و بقای این تیم در سری آ، بازی هفته آینده رم-پارما کاملا تشریفاتی خواهد بود.

جنوا، قدیمی‌ترین باشگاه ایتالیا در آستانه سقوط به سری بی قرار گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک