مساجد سنگر مهمی برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن هستند


مساجد سنگر مهمی برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن هستند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده عصر یکشنبه در دوره توانمندسازی، هم اندیشی و هم افزایی مساجد متولی طرح شهید بهنام محمدی در ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود اشاره کردند که دشمن آرایش نظامی گرفته و هر زمانی که هشدار رهبر معظم انقلاب جدی گرفته شده و متناسب با آن عمل کردیم می توانیم از توطئه های دشمن در امان بمانیم.
وی افزود: بی شک اگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل نکنیم و دشمن را دست کم بگیریم، آسیب‌های جدی را پیش رو خواهیم داشت .
امام جمعه موقت اهواز گفت: خیلی‌ها در دوران دفاع مقدس نبوده و شاید آن را به یاد ندارند اما در زمان جنگ برخی از مسئولان و سیاستمداران به خصوص در مجلس سوم فرمایشات امام را جدی نگرفتند و از همین کم توجهی آسیب دیدیم.
وی بیان کرد: رفتار جریانات سیاسی در مجلس سوم به نوعی بود که گویا جنگی در کشور رخ نداده است.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: در شرایط کنونی نیز اگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بین مسئولان، مردم و تمام بخش‌ها و ارکان نظام جدی گرفته شود، به هیچ عنوان نگرانی نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: آمریکا جنگ اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده که با تدبیر می‌توانیم از این جنگ اقتصادی نیز به سلامت خارج شویم.
امام جمعه موقت اهواز گفت: تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری اعتماد مردم را کاهش می دهد فضا را برای نفوذ دشمن بازتر می‌کند که باید از آن پرهیز کرد.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: اقدامات فرهنگی نباید تنها در مساجد صورت گیرد بلکه مدارس نیز می تواند ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی باشد.
وی تصریح کرد : خانواده ها باید بدانند که تا زمانی که فرزندانشان به مسجد می‌آیند بیمه می‌شوند و از آسیب های اجتماعی در امان می‌ مانند .
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: توجه ویژه به جوانان در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نشان می دهد که این قشر از جامعه تا چه اندازه در سرنوشت کشور تاثیر گذار بوده و می توانند آینده ایران را روحیه انقلابی رقم بزنند.
وی افزود: دشمن با تمام وجود هجمه خود را علیه ایران آغاز کرده که با اتحاد و همدلی و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب می‌توانیم مقابل هر توطئه ای ایستادگی کنیم.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: بخش خواهران در مساجد باید فعال تر شود چرا که یکی از اهداف شوم دشمن ، کاهش حیا در بین زنان و غیرت در بین مردان است.
وی تصریح کرد : اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مورد یکی از اقدامات موثر در جذب جوانان انقلابی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن باشد.
وی بیان کرد : مساجد و نواحی بسیج در سطح استان تاکنون در این زمینه اقدامات موثری داشته‌اند که امید است به الگویی برای سایر استان ها تبدیل شود.
دوره توانمند سازی ،هم اندیشی و هم افزایی مساجد متولی طرح شهید بهنام محمدی عصر یکشنبه با حضور حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز و جمعی از فرماندهان نواحی بسیج و هیات امنای مساجد در ناحیه مقاومت امام علی (ع) برگزار شد .
7152/6064
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود