موتورسیکلت هادی رضوی چیست؟


موتورسیکلت هادی رضوی چیست؟

در سایت دوک شاپ DUC shop قیمت های مختلفی برای مدل های گوناگون این موتورسیلکت ذکر شده که مدل 2019 MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro آن حدود 46 هزار دلار قیمت گذاری شده که با دلار 14هزار تومان 640 میلیون تومان به ارز رایج کشورمان خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قدس‌ آنلاین نماینده دادستان در پرونده هادی رضوی امروز اعلام کرده است که این متهم با پول صندوق معلمان موتورسیلکت ام وی آگوستا خریده که قیمت آن 10 برابر یک پراید 50 میلیونی است. در واقع قیمت این موتور با توجه به گفته آقای قهرمانی نماینده دادستان در این پرونده باید حدود 500 میلیون تومان باشد.

البته سایت ها هر کدام نام خاصی را برای این موتور ذکر کرده اند وبیشتر آنها به اشتباه نام آن را ان دی آگوستا نوشته اند که درست آن ام وی آگوستا است که یک سری موتور سیکلت معروف، ساخت شرکتی با همین نام است که در ایتالیا قرار دارد.

کلادیو کاستیگلیونی مالک این شرکت نام خود را به خاطر نجات دادن برندهای مختلف سازنده موتورسیکلت، مانند دوکاتی وهوسکوارنا به شهرت رسانده است. او در سال 1991 مالک برند MV Agusta شد و همچنین در سال 1997 دست به تولید موتور F4 خود زد.

در سایت دوک شاپ DUC shop قیمت های مختلفی برای مدل های گوناگون این موتورسیلکت ذکر شده که مدل 2019 MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro آن حدود 46 هزار دلار قیمت گذاری شده که با دلار 14هزار تومان 640 میلیون تومان به ارز رایج کشورمان خواهد شد. البته ممکن است موتور هادی رضوی مدل پایین تری از این نوع موتور باشد یا اینکه سال تولید آن به احتمال زیاد 2019 نباشد.

موتورسیکلت هادی رضوی چیست؟

هادی رضوی متهم یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه است که امروز ابعاد جدیدی از پرونده او توسط نماینده دادستان افشا شده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس