حرم شاهچراغ(ع) به جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) می‌نشیند


حرم شاهچراغ(ع) به جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) می‌نشیند

گروه اجتماعی ـ مراسم جشن سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

حرم شاهچراغ(ع) به جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) می‌نشیند

به گزارش ایکنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن نیمه رمضان و سالروز ولادت کریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی(ع) مراسم جشنی در روز سه‌شنبه، 31 اردیبهشت‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.
مراسم نخست که همزمان با نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود، علاوه بر سخنرانی مذهبی، محمدزمان گلدسته، احد ده بزرگی و محمد مرادی از شاعران آئینی فارس نیز به شعرخوانی در مدح و منقبت کریم اهل بیت(ع) خواهند پرداخت.
در مراسم دوم که از ساعت 19:30 تا 22:30 روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، مداحانی چون حسن جوکار، حسن عرفان‌منش و مجتبی نادری‌زاده به مولودی‌خوانی می‌پردازند.
این مراسم‌های جشن و سرور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان بزرگترین شبستان شیعی جنوب کشور برگزار خواهند شد.
همچنین مسابقه اینترنتی «آیینه‌دار کرامت» نیز به‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) به‌همت حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود که علاقه‌مندان از 29 اردیبهشت‌ماه تا 3 خرداد می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه و دریافت متن آن به بخش مسابقه پایگاه اینترنتی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) به آدرس shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی