رونمایی از ردمی K20 در تاریخ 28 مه


رسانه کلیک – گوشی ردمی K20 در تاریخ 7 خرداد به صورت رسمی معرفی می شود. این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی پاپ آپ است. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار آینده شرکت ردمی بودیم؛ با این حال به تازگی اطلاعات رسمی در رابطه با آن منتشر شده […] نوشته رونمایی از ردمی K20 در تاریخ 28 مه اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – گوشی ردمی K20 در تاریخ 7 خرداد به صورت رسمی معرفی می شود. این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی پاپ آپ است.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار آینده شرکت ردمی بودیم؛ با این حال به تازگی اطلاعات رسمی در رابطه با آن منتشر شده است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی این شرکت در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، ردمی K20 در تاریخ 28 مه به صورت رسمی معرفی می شود. این محصول از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX586 بهره می برد.

در گذشته شرکت ردمی به صورت رسمی خبر از حضور چیپست اسنپدراگون 855 در این گوشی هوشمند داده بود (پرچمدار ردمی به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز می شود).

این دستگاه به عنوان پرچمدار جدید ردمی، به دنبال شکست دیگر محصولات مطرح بازار با عملکرد فوق العاده و قیمت مناسب خود است. این گوشی هوشمند در بنچمارک AnTuTu به امتیاز بالایی دست پیدا کرده است.

ردمی K20 به صفحه نمایش AMOLED مجهز می شود که روی آن محافظ گوریلا گلس 6 کشیده می شود. زیر این نمایشگر شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت خواهیم بود.

ردمی در نظر دارد از دو پرچمدار جدید رونمایی کند. این محصولات را نمونه استاندارد و پرو این گوشی هوشمند تشکیل می دهند. نسخه پرو به ویژگی های جذاب تری مجهز می شود. این محصول از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ سریع 27 واتی بهره می برد.

این محصولات به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز می شوند، در همین راستا شاهد حضور طراحی تمام صفحه در آن ها خواهیم بود. این دو گوشی هوشمند برخلاف بسیاری از پرچمداران بازار، به جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز می شوند (پرچمدار آینده ردمی به جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز می شود). از دیگر مشخصات این محصول می توان به دوربین اصلی سه گانه اشاره کرد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!