تعبیر خواب عطر از دیدگاه معبران اسلامی و غربی


تعبیر خواب عطر از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

تعبیر خواب عطر از دیدگاه معبران مختلف متفاوت است؛ منوچهر مطیعی تهرانی، هدیه گرفتن عطر در خواب را نشانه شانس می داند، بوییدن عطر در خواب از دیدگاه معبری به معنای رخداد حوادث خوب است، ضمن اینکه شکستن شیشه عطر نشانه پایان آرزوها می باشد. تعبیر خواب عطر و ادکلن انسان در طول عمر خود خواب های زیادی می بیند که بسیاری از آنها نتایج احساسات یا ذهن...

تعبیر خواب عطر از دیدگاه معبران مختلف متفاوت است؛ منوچهر مطیعی تهرانی، هدیه گرفتن عطر در خواب را نشانه شانس می داند، بوییدن عطر در خواب از دیدگاه معبری به معنای رخداد حوادث خوب است، ضمن اینکه شکستن شیشه عطر نشانه پایان آرزوها می باشد.

تعبیر خواب عطر و ادکلن

انسان در طول عمر خود خواب های زیادی می بیند که بسیاری از آنها نتایج احساسات یا ذهن پریشان آنها در طول روز می باشد، اما اغلب این خواب ها تعبیری ندارند. برای علاقمندان به علم تعبیر خواب، در مطالب قبلی انواع تعبیر خواب عروسک، تعبیر خواب قیچی، تعبیر خواب پارچه و … را معرفی کردیم، اما در این مطلب قصد داریم تعبیر خواب عطر از دیدگاه معبران اسلامی و غربی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

تعبیر خواب عطر از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

تعبیر رویای عطر از دیدگاه ابن سیرین

ابن سیرین می گوید : اگر شخصی در خواب ببیند که بوی خوشی از وی به مشام می رسد، در حالی که بیننده خواب فرد عالمی باشد، به معنای این می باشد که مردم از علم وی فایده می برند و اگر شخص توانگری این خواب را ببیند، نشانه این است که از مال وی به مردم فایده رسد.

دیدگاه امام جعفر صادق در مورد تعبیر دیدن عطر در خواب

تعبیر عطر در خواب از دیدگاه امام ششم بر نه وجه می باشد :
مدح و ثنای نیکو شنیدن سخن نیکو علم مفید و سود بخش طبع و قریحه نیکو مجلس علم دین پاک مردی بزرگوار و کریم گفتاری ادیبانه و با فرهنگ شنیدن خبری خوش از دوست

تعبیر عطر از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

مطیعی تهرانی در مورد تعبیر خواب عطر می گوید، اگر عطر در خواب دارای بوی خوشی باشد، ولی شما آن را نمی پسندید و یا احساس کنید که به رایحه آن علاقه ندارید، همان تعبیر بوی نا خوش را دارد؛ عطر ها دارای رایحه های خوش و دل انگیزی می باشند و اگر در خواب از بوی عطری خوشتان بیاید و لذت ببرید، تعبیر آن نیز خوب می باشد.

تعبیر خواب عطر از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

اگر در ببینید، شخصی عطر خوش بویی را مصرف می کند، تعبیر آن برای بیننده خواب خوب است نه مصرف کننده عطر. تعبیر دیدن این خواب به معنای آشنا شدن بیننده خواب با انسانی خوش نام و بلند آوازه می باشد.

تعبیر دیدن عطر، برای کسی که در خواب عطر را مصرف کرده بود و شما آن شخص را می شناختید، آشنایی به شما خدمتی انجام خواهد داد.

اگر شخصی در خواب ببیند که عطری خوشبو مصرف می کند، به معنای این است که مردم در مورد کاری که شما انجام می دهید، خوب می گویند و ستایش تان می کنند. به طور کلی دیدن عطر و رایحه های نیکو در خواب دارای تعابیر خوبی هستند و معمولا به حسن شهرت و مدح و ستایش تعبیر می شوند.

تعبیر خواب عطر از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

اگر کسی ببیند که شیشه عطری دارد که خوشبو است، ولی هنوز در آن را باز نکرده و مصرف نشده است، تعبیر آن برای شخص بیننده، به وجود آمدن موقعیتی بزرگ و نیکو است که هم خودش از آن موقعیت بهره می برد و هم دیگران.

اگر کسی شیشه عطر یا ادکلنی به شما داد، نشانه آن است که فرصتی در اختیار شما قرار خواهد داد و نیز شانسی به شما می بخشد، در صورتی که شما به کسی شیشه عطری بدهید، تعبیر آن این است که شما این فرصت و امکان را به آن شخص می دهید.

تعبیر دیدن عطر در رویا از دیدگاه معبرین غربی

دیدن عطر در خواب که از طرف شخص غریبه ای به شما رسیده باشد، نشانه هدایای خوب و غیر منتظره می باشد.

اگر کسی ببیند که در حال خریدن عطر می باشد به معنای این است که نباید در خوشحالی زودگذری زندگی کنید.

بوییدن عطر در خواب نشان از خوشحالی و شادی را دارد.

تعبیر خواب عطر خوشبو بیانگر آماده شدن با دختری مجرد است که در نهایت به ازدواج با وی منجر خواهد شد.

تعبیر خواب عطر از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

تعبیر خواب از دیدگاه آنلی بیتون
بوییدن رایحه خوش بو در عالم خواب به معنای مواجهه شدن با اتفاقات خوب و نشاط آور می باشد.

کسی که در خواب ببیند، لباس یا بدن خود را معطر می کند، نشانه آن است که در تلاش است تا مورد ستایش قرار گیرد و در این کار موفق می شود.

اگر کسی در خواب ببیند که از بوییدن عطری سرمست می شود، به این معنی است که در لذت جویی افراط می کند.

اگر کسی در خواب ببیند که در شیشه عطر را می بندد، نشان از آن دارد که چیز با ارزشی را از دست خواهد داد.

آنلی بیتون در مورد تعبیر خواب کسی که شیشه عطری را می شکند، نشانه آن می داند که عزیزترین آرزوها و خواسته های وی به شکل مصیبت باری پایان خواهد یافت.
همچنین اگر شخصی خواب ببیند که مردی به او هدیه می دهد به معنای آن است که تفریحات لذت بخش و اما پر خطر را تجربه خواهد کرد.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403