دبیر جامعه روحانیت شیراز: مهریه نباید به ابزار تجارت تبدیل شود


دبیر جامعه روحانیت شیراز: مهریه نباید به ابزار تجارت تبدیل شود

شیراز-ایرنا- دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: از دستگاه قضا درخواست دارم اجازه ندهد مهریه به ابزار تجارت و سرکیسه کردن مردان تبدیل شود و باید با این پدیده برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محی الدین طاهری شامگاه دوشنبه در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان فارس در شیراز افزود: دادگستری و قضات این نهاد باید افرادی که مهریه را به وسیله‌ای برای تجارت تبدیل کرده اند شناسایی و با آنها مقابله کنند.
وی ادامه داد: در استان فارس موردی مشاهده کردم که زنی هفت مرتبه ازدواج و هفت مرد را برای گرفتن مهریه به زندان انداخته است.
تولیت آستان مقدس حضرت سید علاالدین حسین (ع) در ادامه اظهار داشت: کمک رساندن به دیگران و نیازمندان و به ویژه زندانیان جرائم غیر عمد کار بسیار ارزشمندی است.
وی اظهار داشت: اسلام با تکدی گری مخالف است اما محرومان، افرادی هستند که اهل تقاضا نیستند و شأن آنان اجازه نمی دهد که دست جلوی دیگران دراز کنند.
طاهری در ادامه با قدردانی از تجلی جلوه های مهربانی مردم شیراز در سیل پنجم و ششم فروردین ماه 98 این شهر گفت: در سیل اخیر شیراز مردم این شهر جلوه های بی نظیری از مهربانی و کمک رسانی را به تصویر کشیدند و این خصلت بزرگ مردم شیراز است و اکنون نیز باید این نوع دوستی در مسیر آزادسازی زندانیان به کار گرفته شود.
9873 / 2027

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر