بازخواست مجری کودک برای صلوات و دعای فرج +فیلم


بازخواست مجری کودک برای صلوات و دعای فرج +فیلم

آزاده آل‌ایوب (خاله نرگس) در حاشیه حضور خود در مسجد جمکران گفت: من در سازمانی کار می‌کنم که برای فرستادن صلوات و دعا برای فرج امام زمان(عج) در برنامه کودک بازخواست شدم.

خبرگزاری مهر: آزاده آل‌ایوب (خاله نرگس) در حاشیه حضور خود در مسجد جمکران گفت: من در سازمانی کار می‌کنم که برای فرستادن صلوات و دعا برای فرج امام زمان(عج) در برنامه کودک بازخواست شدم.

اظهار تعجب تهیه کننده برنامه رنگین کمان از اظهارات خلاف واقع مجری سابق
تهیه کننده برنامه رنگین کمان با اشاره به تغییرات فصل جدید برنامه گفت:بروز اینگونه حاشیه سازی و بی اخلاقی در قالب اظهارنظر غیرواقعی را پس از تغییر مجری متصور نبودیم.

محسن مناجاتی تهیه کننده برنامه رنگین کمان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: گروه برنامه ساز رنگین کمان مهمترین رسالت خود را انتقال آموزه‌های دینی و اخلاقی با زبان کودکانه می‌داند.

وی با اظهار تعجب از اظهارات خلاف واقع مجری سابق برنامه اظهار کرد این مدعا در حالی مطرح می‌شود که در تمامی برنامه‌ها ایشان در انتهای برنامه اجرای بخش مناجات را نیز داشته اند.

مناجاتی با تکذیب گفته‌های ایشان تاکید کرد تا کنون هیچ بازخواستی از طرف اینجانب که مسوول برنامه هستم و مدیران در این باره صورت نگرفته است.

تهیه کننده برنامه رنگین کمان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد اتاق فکر برای تغییرات فصل جدید برنامه گفت بروز اینگونه حاشیه سازی و بی اخلاقی در قالب اظهارنظر غیرواقعی را پس از تغییر مجری متصور نبودیم.

مناجاتی با اشاره به سوابق طولانی خود در تولید برنامه با موضوعات اندیشه و معارف اسلامی تاکید کرد حق اعاده حیثیت و پیگیری قانونی را برای خود محفوظ می‌داند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...