ستاره پرسپولیس محبوب سرمربی جدید تیم ملی ؛ شوخی عجیب پرسپولیسی ها با این ستاره درباره ویلموتس


سرمربی جدید تیم ملی ایران بیرانوند را به خاطر آن واکنش استثنایی در دیدار با تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه می‌شناسد. بازیکنان پرسپولیس به این خاطر به شوخی با او پرداختند. نوشته ستاره پرسپولیس محبوب سرمربی جدید تیم ملی ؛ شوخی عجیب پرسپولیسی ها با این ستاره درباره ویلموتس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball...

ستاره پرسپولیس محبوب سرمربی جدید تیم ملی ؛ شوخی عجیب پرسپولیسی ها با این ستاره درباره ویلموتس

پرسپولیسی ها به بیرانوند: ما را هم به ویلموتس معرفی کن!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۷:۲۳
ستاره پرسپولیس محبوب سرمربی جدید تیم ملی ؛ شوخی عجیب پرسپولیسی ها با این ستاره درباره  ویلموتس

سرمربی جدید تیم ملی ایران بیرانوند را به خاطر آن واکنش استثنایی در دیدار با تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌شناسد. بازیکنان پرسپولیس به این خاطر به شوخی با او پرداختند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

«این همان گلری است که ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرد؟» این سوالی است که مارک ویلموتس پس از دیدن عکس علیرضا بیرانوند در ساختمان پک از مهدی تاج پرسید.

این خبر بلافاصله رسانه‌ای شد تا همه متوجه شوند مارک ویلموتس حداقل علیرضا بیرانوند را به خاطر آن واکنش استثنایی در دیدار با تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌شناسد. اتفاقی که البته گلر شماره یک تیم ملی ایران و پرسپولیس را جهانی کرد و…

در آستانه دیدار دو تیم پرسپولیس و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا، شنیدیم بازیکنان قرمزپوش در اردوی تیم خود حسابی این ماجرا را سوژه کرده‌اند. برخی بازیکنان پرسپولیس به شوخی از علیرضا بیرانوند می‌خواستند که وساطت کرده و آن‌ها را نیز به سرمربی جدید و بلژیکی تیم ملی معرفی کند! علیرضا بیرانوند هم که بمب روحیه و خنده در اردوی پرسپولیس به حساب می‌آید جواب همه را به شوخی داد و به قول معروف کم نیاورد.

البته اخبار واصله حکایت از آن دارد که مارک ویلموتس به مسئولان فدراسیون گفته است رقابت‌های نمایندگان باشگاهی ایران را در لیگ قهرمانان آسیا با دقت به تماشا می‌نشیند. یکی از این مسابقات، دیدار جالب دیروز (دوشنبه) پرسپولیس و السد قطر بود.

شاگردان برانکو پس از انتشار حرف‌های مارک ویلموتس در خصوص علیرضا بیرانوند متوجه شده‌اند بازی‌های پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران مورد توجه سرمربی بلژیکی است.

علیرضا بیرانوند نیز دریافته است که زیر ذره‌بین مارک ویلموتس است و باید بدون نقص در پرسپولیس دروازه‌بانی کند.

خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403